Pollmannen Skrivet 20 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2003 Tittar du på nån dokusåpa...isåfall vilken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 20 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2003 dokusåpor suger....säg hur du har pollmannen som member title Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pollmannen Skrivet 20 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 april, 2003 dokusåpor suger....säg hur du har pollmannen som member title Är det så intressant...jag har ett "avtal" med Hultenius Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 20 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2003 det är väl nåt bara hultan kan fixa?? elr är det en avatar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pollmannen Skrivet 20 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 april, 2003 det är väl nåt bara hultan kan fixa?? elr är det en avatar? mm...det har Hultan fixat! Men han gör det bara om man gör något vettigt och det gör jag tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 20 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2003 varför har du bytt till Pollmannen för, det är skitfult ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rocket_skater Skrivet 20 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2003 Vaddå avtal??? Förresten, har ni inte kommit lite utanför disskusionsområdet??? Jag kollar på Camp Molloy då och då, och Robinson när det går... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 20 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2003 Den enda dokusåpa jag ser på é robinson, när den kommer missar jag inte ett enda avsnitt De é f*n de bästa programmet på hela året... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rocket_skater Skrivet 20 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2003 Den enda dokusåpa jag ser på é robinson, när den kommer missar jag inte ett enda avsnitt De é f*n de bästa programmet på hela året... nädu, de finns många myyykkke bättre program Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 20 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2003 nädu, de finns många myyykkke bättre program som vadå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 20 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2003 Dokusopor är veriabelt skräp som bara bryter ner deltagarna psykiskt... Hur folk kan titta på sånnt övergår mitt förstånd... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 20 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2003 Dokusopor är veriabelt skräp som bara bryter ner deltagarna psykiskt... Hur folk kan titta på sånnt övergår mitt förstånd... så du tittar inte på dokusåper för att att de inte é bra för deltagarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 20 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2003 så du tittar inte på dokusåper för att att de inte é bra för deltagarna Nej inte bara, själva idéerna med dokusopor (Stavade fel medvetet) är inte heller något vidare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 20 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2003 Nej inte bara, själva idéerna med dokusopor (Stavade fel medvetet) är inte heller något vidare... w0rd. Min syrra sitter och glor på Big Brother hela dagarna. Och av vad jag har sett (typ 5 min) så har jag kommit fram till att deltagare i dokusåpor är sjuka i huvet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 20 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2003 min defenitiva såpa är ju 24 timmar...synd att det är slut men man har dvdn skivan och kan kolla när man vill...men sen kommer ju 2 i höst så jag längtar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 21 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2003 min defenitiva såpa är ju 24 timmar...synd att det är slut men man har dvdn skivan och kan kolla när man vill...men sen kommer ju 2 i höst så jag längtar... Men 24 e ingen dokusåpa..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 21 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2003 hehe, Astrounaterna är ändå ballt att kolla på, eftersom det är roligt att kolla på att pack klena människor som ska upp i rymden. Jag tycker att dom skämmer ut sverige totalt genom att en stridspilot inte orkar göra 10 armhävningar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 21 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2003 Kollar inte på såpor, tycker som Misterwhoopee. Kollade på robinson förut men inte nu,Elgitarre är myyyyyyyyyyyyyyyycket bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
walen Skrivet 21 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2003 hm man känner sig lite utanför i detta ämne hehe jag glor på Big Brother gjorde det alldrig förut men börajde titta när det var premiär för 03s omgång programmet kan jag hålla med om är lite hm ja meningslöst igentligen men jag tycker det är lite kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Humbug Skrivet 21 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2003 Jag kan kolla på Robinsson nån gång ibland men det är väl allt Jag kollar bara på TV innan 12pm om det är nån grym action etc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts