Telus Skrivet 19 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2003 va e Autocide Mission för nåt ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Telus Skrivet 19 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 april, 2003 Jag har hört att man kan få en Silvrig PCJ600 om man gör Autocide Mission ?!? Jag skulle vilja veta vad autocide Mission är (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 19 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2003 Autocide är ett av uppdragen man får på telefon och det går ut på att döda ett Europeriskt mini-gäng, och man har tid på sig!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kaninen Skrivet 19 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2003 Man hittar en på updraget fast det är inget särskilt med den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Telus Skrivet 20 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 april, 2003 ok ...tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 20 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2003 öhh ursäkta mig men mitt VC är fullt av silvriga PCJ 600! (tror tom. att den första PCJ 600 jag satte mig på var silvrig) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 25 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2003 den var väl lite mer nörgrå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 25 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2003 nej, jag har finsk version om det nu skulle va nån skillnad!! men vad är det för specielt med en silvrig motorcyckel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts