Rocket_skater Skrivet 18 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2003 Har du alltid velat göra egna spel??? Det kan du fixa på denna sida! Det är bara att ladda ner "The game factory" på denna sidan, och zippa upp det... Det tar inte så lång tid att ladda ner, jag har 56k modem, och det tog lite mer än en halvtimme (:!!! Så har du tid, ladda ner den, den e jättekul! Fattar du inte, snacka med mig, det kan va riktigt svårt att fatta, tog ett tag innan jag förstod hur man gjorde http://www.clickteam.com/English/ourdownloads.php http://www.clickteam.com/English/ourdownloads.php Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 18 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2003 oj va nytt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rocket_skater Skrivet 18 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 april, 2003 oj va nytt... För MIG var det i alla fall nytt :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 18 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2003 För MIG var det i alla fall nytt :'( oki, men de é iaf ett skitabra program! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 18 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2003 grym sida med ett grymt program... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 19 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2003 ....som tyvärr är shareware.... Hade tgf pro för typ 1,5 år sedan, men jag tröttnade kan man säga... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 19 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2003 (redigerad) det är ett bra program, men det kan vara svårt för nybörjare, därför borde man ladda ner Klik and play och börja med Redigerad 19 april, 2003 av Wild_hawk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kaninen Skrivet 19 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2003 Hur gör man objekten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 19 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2003 På Create New Object kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kaninen Skrivet 19 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2003 Var finns det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kaninen Skrivet 20 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2003 Snälla svara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rocket_skater Skrivet 20 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 april, 2003 Snälla svara. Menar du ett HELT eget, eller de som redan finns? Dom finns på new objects....du KAN inte missa det, det är ingen knapp, det är en sån grej...en väljagrej.... En sån som finns på Microsoft Håller med till 100%!, när man ska välja teckensnitt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 20 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2003 Menar du ett HELT eget, eller de som redan finns? Dom finns på new objects....du KAN inte missa det, det är ingen knapp, det är en sån grej...en väljagrej.... En sån som finns på Microsoft Håller med till 100%!, när man ska välja teckensnitt... Ja dom finns på Håller med till 100%!, hehe W0RD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rocket_skater Skrivet 20 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 april, 2003 Ja dom finns på Håller med till 100%!, hehe W0RD HEHE, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rocket_skater Skrivet 20 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 april, 2003 Ja dom finns på Håller med till 100%!, hehe W0RD HAHA, aa jag märkte sen att om man skriver W o r d, w0rd, så blir det Håller med till 100%!, ett slang...status! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kaninen Skrivet 20 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2003 Menar du ett HELT eget, eller de som redan finns? Dom finns på new objects....du KAN inte missa det, det är ingen knapp, det är en sån grej...en väljagrej.... En sån som finns på Microsoft Håller med till 100%!, när man ska välja teckensnitt... Nu fatta jag lite bättre jag gjorde fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rocket_skater Skrivet 20 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 april, 2003 Hur gör man så att man får starta om hela spelet om liven tar slut??? Fattar inte de!!! E d nån som vill se mitt spel, "Kalle Fisk", hah de e ett platformspel, syrran ville att jag skulle gö ett... Då får ni adda mig:Flugfader@hotmail.com.... :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 20 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2003 Hehe fint namn på Spelet är det coolt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 20 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2003 Hehe fint namn på Spelet är det coolt? Mademan, det var längesen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kaninen Skrivet 20 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2003 Hur gör man för att lägg ut spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts