notorius Skrivet 18 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2003 man kommer ju att kunna spela online på ps2 till sommaren, om rockstars nu ska göra ett till gta-spel, tror ni att man kommer kunna spela online på det. Dem har ju redan gjort ett online-spel: Midnight Club 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 18 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2003 va har de med Vice City att göra? (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 18 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2003 man kommer ju att kunna spela online på ps2 till sommaren, om rockstars nu ska göra ett till gta-spel, tror ni att man kommer kunna spela online på det. Dem har ju redan gjort ett online-spel: Midnight Club 2 finns det nåt sånt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
notorius Skrivet 19 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 april, 2003 Midnight Club 2 har inget med vice att göra men jag bara undrar om r* ska göra ett gta-spel som man kan spela on-line på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 20 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2003 Midnight Club 2 har inget med vice att göra men jag bara undrar om r* ska göra ett gta-spel som man kan spela on-line på. du postade topicen i Vice City... nu är den flyttat till Allmänt GTA-snack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 20 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2003 Midnight Club 2 har inget med vice att göra men jag bara undrar om r* ska göra ett gta-spel som man kan spela on-line på. grymt att man kommer att kunna gå ur och spela på nätet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
notorius Skrivet 20 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 april, 2003 På vissa spel kommer man att kunna prata med andra spelare samtidigt som man spelar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts