Weener Skrivet 18 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2003 Det står lite om GTA:Vice City i det senaste numret av PCGAMER (april numret) Så här är artikeln: Till Miami i maj. Gangster semester i Vice City. Okej det handlar inte om det riktiga Miami, utan om den flashiga 80:tals varianten Grand Theft Auto:Vice City.uppföljaren till GTA3. Till allas våran iritation har spelet funnits på PS2 ett bra tag utan att vi har hört något nytt om PC veritionen. Nu har vi dock fått ett pressmedelande om att spelet skall släppas i Europa dan 16 maj.Givetvis har det allt som PS2 verisoinen hadde inklusive det suveräna sountracket med riktiga 80-talsartister(det var på den tiden Michael Jackson gjorde musik,var svart och hadde näsa, så han är förstårs med) Dessutom snackas det om lite mer pc anpassade kontroller( är de lika de som i GTA3 är vi nöjda) Snyggare grafik med bättre efekter samt betydligt fler möjligheter att modifera spelet med nya skins, karto och annat. Om detta betyder att vi får en riktig editor den här gången är väll tveksamt men ge spelet någon månad så finns det förmodligen 3 stycken ute på nätet. Om allt går väl ska vi kunna ge er en recinsion i majnummret. Det sista lät väldigt frestande... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scarface Skrivet 18 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2003 Jag vet, fan vad man längtar! Det första jag ska göra då jag får det är att upptäcka lite grejer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 18 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2003 Vissa har ju haft Vice City i sin ägo sedan den 8:e november. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 18 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 april, 2003 Jo jag har också VC på PS2 men nu så skall vi inte ha PS2 längre. Min dumma farsa säger "ni gör inget annat än att sitta och spela" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigerr Skrivet 19 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2003 Hoggert: surt.. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 25 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2003 Japp.. så säger min också.. det biter i hjärtat :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts