Snobben Skrivet 18 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2003 Jag läste en grej här där man kunde rösta typ på vilken ålder man ska vara för att spela GTA men jag tycker alla som vill ska få spela det. Min morsa gillar att spela det okey hon är dålig på att köra men säg en morsa som inte är det i såna här spel. iallfall hon är 41 och gillar det så jag tycker vill man bara så GO FOR IT!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 16 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2003 Jag läste en grej här där man kunde rösta typ på vilken ålder man ska vara för att spela GTA men jag tycker alla som vill ska få spela det. Min morsa gillar att spela det okey hon är dålig på att köra men säg en morsa som inte är det i såna här spel. iallfall hon är 41 och gillar det så jag tycker vill man bara så GO FOR IT!!!!!! hehe...min morsa gillar å köra fort i verkligheten... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 16 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2003 skulle bara påpeka att snobben är bannad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 16 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2003 skulle bara påpeka att snobben är bannad jag såg det...men ändå...vi andra kan ju prata här... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 17 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2003 varför vart han bannad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 17 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2003 varför vart han bannad? han JRC å nån va samma person... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 17 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2003 han JRC å nån va samma person... så det var därför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts