Snobben Skrivet 18 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2003 Hej Jag fick Gta3 av min kompis för ett bra tag sen så då gick allt att spara. Men nu när jag hade intallerat det igen så funkar det inte. Den går tillbaka till Windows bara. Varför? någon som vet? Jag har provat att avinstallera det och lägga till igen men det funkar ändå inte och när vi prova hos min andra kompis så va det samma där. Hur kan du funka först och sen inte. Eller går det baraa att spara dom första gångerna man installerar GTA3? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Humbug Skrivet 18 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2003 ladda ner 1.1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Snobben Skrivet 18 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 april, 2003 Hej Humbug Vad mennar du med 1.1? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 18 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2003 Det é den nya versionen av gta3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts