antetheman Skrivet 18 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2003 när gta sajten ä alldeles färdig ba undrar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 20 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2003 en spelsajt blir inte färdig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 20 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2003 den blir färdig när den blir färdig... räkna med veckor... det är mycket kvar fortfarande... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 20 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2003 man kan ju inte säga att den blir färdig... eller? du kommer väl fortsätta uppdatera Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 20 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2003 man kan ju inte säga att den blir färdig... eller? du kommer väl fortsätta uppdatera nej det blir ju hela tiden förbättringar och så men jag menar tills alla sektioner i menyn är uppe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antetheman Skrivet 21 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 april, 2003 nej det blir ju hela tiden förbättringar och så men jag menar tills alla sektioner i menyn är uppe jag skrev fel menar bara när det går att klicka på alla länkar och så men det är ju bra att vc:s är klar nu kommer du inte att ha mycket att göra när det släpps mods till vc till pc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts