pKz Skrivet 26 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2003 jah får 400 i mån o varje gång jag gör en holeinone på minigolf får jag en hundring känade ihop 1600 en gång varje mvg jag får på kemi får jag ett 100.. så typ varje månad är jah uppe i 1000-2000... fast mamma tar allt till hyran.. hon är skyldig mig 12000-13000... vet aldrig när man får tillbaks dom Damn Mamma.. (ps.. hon är mammaledig) o inte me mejj.. till min bror (alexander) Gissa hur han låter..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! vaknar man på morgonen o det är skola.. dö unge tänker man Fast han är för söt o döda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marcus vercetty Skrivet 26 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2003 jag e 10 jag får 150kr i månaden mamma betalar internet mat fast när jag och min store bror e ensamma hemma så får jag betala maten skulle vilja ha månadspengs höjning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 1 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2003 Brukar få när jag ska ha nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 1 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2003 nu har jag 600,- då är det ju mer ansvar dock... men snart så skall jag få ett kort som jag kan ha pengarna på... kan man ta ut lite då och då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Humbug Skrivet 1 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2003 nu har jag 600,- då är det ju mer ansvar dock... men snart så skall jag få ett kort som jag kan ha pengarna på... kan man ta ut lite då och då... Har har haft kort från första början Det är skönt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 2 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2003 Jag får endast 200 nu. Men efter sommar lovet när jag börjar på NV får jag hela studiebidraget på 950kr. Fast då får jag köpa allt själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 3 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2003 Om det ändå vore så väl.. Kommunen har räknat på att vi kanske kommer att ha BB sommaren 2004... Jävla bögar som sitter i kommunen här i Habp kommun... Bara att börja gräva för fan!! Vi har BBB kommun idioterna pejjar allt i måndaden och grejjer! :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts