Jump to content

Vecko peng, Månads peng

XmaN
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 66
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

våra internet räkningar dom sista månaderna innan bredbandet låg på 5550+.......(på 3månader) :ph34r:

nu med bredbandet är det 1065 på 3 månader :teehee:

:teehee: skillnad det va...våra räkning ligger nästan på 2000 kr månaden...fast det e inte jag som e ute så mycke....min store bror sitter och laddar hem saker nästan dygnet runt....vilket inte e nödvändigt...när vi har bredband på vårt andra ställe...men han kan inte be min låtsas farsa att ladda hem det hemma hos honom och bränna över det på en skiva och ta med hit upp...hoppas vi flyttar dit i sommar..älskar den orten så j*vla mycket...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om det ändå vore så väl..

Kommunen har räknat på att vi kanske kommer att ha BB sommaren 2004...

Jävla bögar som sitter i kommunen här i Habp kommun... :)

Bara att börja gräva för fan!!

ADSL? det behöver man inte gräva ner nåra kablar för. Men området kanske inte är "konfigurerat"

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag får studiebidraget - dvs. 950 kr/mån 9 mån/år - och det ska räcka till... ja, det mesta (lite får jag ju så klart plus att jag inte behöver betala någonting hemma som tex internet, tidningspren., mm!). Nu i sommar ska jag nog jobba några veckor/månader för att tjäna ihop lite extra!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag får studiebidraget - dvs. 950 kr/mån 9 mån/år - och det ska räcka till... ja, det mesta (lite får jag ju så klart plus att jag inte behöver betala någonting hemma som tex internet, tidningspren., mm!). Nu i sommar ska jag nog jobba några veckor/månader för att tjäna ihop lite extra!

samma här :mellow:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ni var mig en företagsam skara! Själv orkar jag inte göra ett skit :P

Kan bara hoppas på att mina betyg hjälper..får typ 500 för varje MVG och 300 för varje VG :mellow: fast mycket är det inte men det räcker väl i sommar (ska inet göra så mycket)

Kanske jobbar nästa år eller nåt

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ni var mig en företagsam skara! Själv orkar jag inte göra ett skit :P

Kan bara hoppas på att mina betyg hjälper..får typ 500 för varje MVG och 300 för varje VG :mellow: fast mycket är det inte men det räcker väl i sommar (ska inet göra så mycket)

hmmm, jag får 50 spänn om jag får mvg :/

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ni var mig en företagsam skara! Själv orkar jag inte göra ett skit ;)

Kan bara hoppas på att mina betyg hjälper..får typ 500 för varje MVG och 300 för varje VG :D fast mycket är det inte men det räcker väl i sommar (ska inet göra så mycket)

jag får också 500 för varje MVG... fast jag går bara i sjuan nu men nästa år...hehe... :wub::D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor