StellHell Skrivet 20 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2003 Jag vill inte äns veta hur mycket jag får... Jag får när jag vill ha, och om jag skulle räkna det så skulle det säker gå upp mot 2-3 tusen kronor i månaden.. Sen så betalar mina päron intenet räkningarna för mig oxå.. och dom ligger väl på 1000-2000:-... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 20 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2003 Sen så betalar mina päron intenet räkningarna för mig oxå.. och dom ligger väl på 1000-2000:-... när den ligger åp så mycket så kan det vara ett tecken på att ett bredband skall flyta in till er. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 20 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2003 när den ligger åp så mycket så kan det vara ett tecken på att ett bredband skall flyta in till er. Om det ändå vore så väl.. Kommunen har räknat på att vi kanske kommer att ha BB sommaren 2004... Jävla bögar som sitter i kommunen här i Habp kommun... Bara att börja gräva för fan!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 20 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2003 när den ligger åp så mycket så kan det vara ett tecken på att ett bredband skall flyta in till er. våra internet räkningar dom sista månaderna innan bredbandet låg på 5550+.......(på 3månader) nu med bredbandet är det 1065 på 3 månader Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 20 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2003 våra internet räkningar dom sista månaderna innan bredbandet låg på 5550+.......(på 3månader) nu med bredbandet är det 1065 på 3 månader skillnad det va...våra räkning ligger nästan på 2000 kr månaden...fast det e inte jag som e ute så mycke....min store bror sitter och laddar hem saker nästan dygnet runt....vilket inte e nödvändigt...när vi har bredband på vårt andra ställe...men han kan inte be min låtsas farsa att ladda hem det hemma hos honom och bränna över det på en skiva och ta med hit upp...hoppas vi flyttar dit i sommar..älskar den orten så j*vla mycket... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 21 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2003 Om det ändå vore så väl.. Kommunen har räknat på att vi kanske kommer att ha BB sommaren 2004... Jävla bögar som sitter i kommunen här i Habp kommun... Bara att börja gräva för fan!! ADSL? det behöver man inte gräva ner nåra kablar för. Men området kanske inte är "konfigurerat" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Humbug Skrivet 21 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2003 ADSL? det behöver man inte gräva ner nåra kablar för. Men området kanske inte är "konfigurerat" Jag har för mig att det finns fast avgift för 56k oxå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 21 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2003 jag får 200 kr månaden + att jag säljer tidning. Där får jag ca 800-1000 kr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 21 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2003 jag får 200 kr månaden + att jag säljer tidning. Där får jag ca 800-1000 kr Vilken tidning? Hur mycket måste du jobba för att tjäna ihop de pengarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 21 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2003 Vilken tidning? Hur mycket måste du jobba för att tjäna ihop de pengarna? jag jobbar för aftonbladet. jag måste jobba lördag söndag (gå upp kl 8 ) säljer ca 32 på en dag. Tar ca 1 och en halv timme Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 23 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2003 Jag får studiebidraget - dvs. 950 kr/mån 9 mån/år - och det ska räcka till... ja, det mesta (lite får jag ju så klart plus att jag inte behöver betala någonting hemma som tex internet, tidningspren., mm!). Nu i sommar ska jag nog jobba några veckor/månader för att tjäna ihop lite extra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 24 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2003 Jag får studiebidraget - dvs. 950 kr/mån 9 mån/år - och det ska räcka till... ja, det mesta (lite får jag ju så klart plus att jag inte behöver betala någonting hemma som tex internet, tidningspren., mm!). Nu i sommar ska jag nog jobba några veckor/månader för att tjäna ihop lite extra! samma här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 24 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2003 Ni var mig en företagsam skara! Själv orkar jag inte göra ett skit Kan bara hoppas på att mina betyg hjälper..får typ 500 för varje MVG och 300 för varje VG fast så mycket är det inte men det räcker väl i sommar (ska inet göra så mycket) Kanske jobbar nästa år eller nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 24 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2003 men fu får ju pengar under sommaren, när man fyllt 16 får man inte det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 24 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2003 men fu får ju pengar under sommaren, när man fyllt 16 får man inte det får jag pengar under sommaren? vem har sagt det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 24 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2003 är du under 16 får du ju barnbidraget, men sen om föräldrarna inte ger dig några pengar är ju en annan sak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 24 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2003 Ni var mig en företagsam skara! Själv orkar jag inte göra ett skit Kan bara hoppas på att mina betyg hjälper..får typ 500 för varje MVG och 300 för varje VG fast så mycket är det inte men det räcker väl i sommar (ska inet göra så mycket) Kanske jobbar nästa år eller nåt hmmm, jag får 50 spänn om jag får mvg :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 24 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2003 Ni var mig en företagsam skara! Själv orkar jag inte göra ett skit Kan bara hoppas på att mina betyg hjälper..får typ 500 för varje MVG och 300 för varje VG fast så mycket är det inte men det räcker väl i sommar (ska inet göra så mycket) Kanske jobbar nästa år eller nåt jag får också 500 för varje MVG... fast jag går bara i sjuan nu men nästa år...hehe... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TheRznzik Skrivet 25 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2003 jag får studie bidraget (950 kr) och lite extra här o där ibland.... men morsan handlar kläder åt mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 25 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2003 När jag vill ha pengar, plus 20 kr varje dag, 200 i månaden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts