Absurd Skrivet 18 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2003 får 600,- i månaden. vill inte ha mer... för då måste jag köpa kläder och sånt själv ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 18 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2003 (redigerad) 100/veckan men både jag o mina föräldrar glömmer de... *edit kommer få studiebidrag i höst Redigerad 18 april, 2003 av BigBear Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the predator Skrivet 18 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2003 Hur mycket får du i månads/vecko peng??? Jag får pengar när jag vill! hur fan rik e du Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 18 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2003 500,- direkt i handen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 18 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2003 (redigerad) får 600,- i månaden. vill inte ha mer... för då måste jag köpa kläder och sånt själv ! 600 borde räcka gott å väl jag får bara 260 och min månadspeng höjs med 80 spänn varje år edit: kanske borde säga att jag får godis, kläder, biobiljetter av mina föräldrar Redigerad 18 april, 2003 av skribb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 18 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2003 Hur mycket får du i månads/vecko peng??? Jag får pengar när jag vill! du behöver ju inte skryta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 18 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2003 du behöver ju inte skryta han gjorde inte det!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pocket_brother Skrivet 18 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2003 vad mycket pengar ni får jag får ju jobba ihop mina pengar och jag tycker det är bättre vill inte ha vecko eller månadspeng vill hellre jobba det är bara nyttigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logi Skrivet 18 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2003 Får money när aj behöver... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 18 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2003 (redigerad) vad mycket pengar ni får jag får ju jobba ihop mina pengar och jag tycker det är bättre vill inte ha vecko eller månadspeng vill hellre jobba det är bara nyttigt! Hur mycket får du i "lön" då? Jag får 250kr/mån har haft det i över 2 år! innan hade jag 375 kr/mån om jag gjorde alla"uppgifter"(städa mm) Jag får biobiljetter och godis mm. Redigerad 18 april, 2003 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pocket_brother Skrivet 18 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2003 Hur mycket får du i "lön" då? Jag får 250kr/mån har haft det i över 2 år! innan hade jag 375 kr/mån om jag gjorde alla"uppgifter"(städa mm) Jag får biobiljetter och godis mm. beror ju på vars o vad jag jobbar med jobbar mest i växthuset! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 18 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2003 200:- månaden i direkt i fickan, eftersom det bara är jag som använder Bredbandet hemma så går 300 kronor där, Och kläder, serietidningar m.m betalas också av pappa så egentligen kan man säga att jag får ca: 700:- månaden, och det är jag nöjd med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 18 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2003 200 insatt på kontot varje månad...plus att jag brukar få när jag behöver(Fast bara av Farsan) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rocket_skater Skrivet 18 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2003 Jag får bara hundra guldglänsande rubier i månaden, men jag behöver inte betala kläder,teleräkning(internet)mm. PLUS att jag får nästan hela tiden när jag behöver, vilket räcker gott och väl för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 18 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2003 jag får 950 kr månaden... fast de ska räcka till kläder också...men bio och godis får jag grattis... (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 19 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2003 (redigerad) jag får 350 kr i månaden...men jag får kläder, bio m.m Redigerad 19 april, 2003 av kricke Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 19 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2003 jag får 950 kr månaden... (:!!! fast de ska räcka till kläder också...men bio och godis får jag grattis... saaaaaaaaaaaaaaaaatan du e en lyckad gosse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 19 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2003 (redigerad) jag får 950 kr månaden... fast de ska räcka till kläder också...men bio och godis får jag grattis... samma här fast jag får pejja bio men godis får jag gratis Redigerad 19 april, 2003 av Tyrone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 19 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2003 saaaaaaaaaaaaaaaaatan du e en lyckad gosse det e barn bidraget som jag får... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 20 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2003 studiebidraget= 950:- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts