GTaJäGaReN Skrivet 17 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2003 Vilket program ska man använda om man vill göra ny bana/editera en bana? jag tänkte titta runt och ändra lite! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 17 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2003 men snälla, det finns ju på gtasajten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 17 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 april, 2003 men snälla, det finns ju på gtasajten GTA3 Mapper? ja fattar iaf ingenting av den!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 18 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2003 GTA3 Mapper? ja fattar iaf ingenting av den!! synd att den inte va lättare att förstå... (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 19 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2003 GTA3 Mapper? ja fattar iaf ingenting av den!! (:!!! jag fattar inte heller nått av den.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 19 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2003 jag fattar inte heller nått av den.. inte jag heller och de é de nog inte så jätte många som gör heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 20 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2003 Om man offrar nån timma på undersöka programmet och läsa instruktioner så är det inte så svårt sedan Modding är inte lika lätt som MS Paint direkt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 20 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2003 Om man offrar nån timma på undersöka programmet och läsa instruktioner så är det inte så svårt sedan Modding är inte lika lätt som MS Paint direkt... ok....ska göra det.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 23 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2003 Jag har no-cd grejjset instalerat för min brosa har skivan och han bor i sthlm...så jag kan inte modda nu :'( :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 23 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2003 Jag har no-cd grejjset instalerat för min brosa har skivan och han bor i sthlm...så jag kan inte modda nu :'( :'( :'( kan man inte modda då? jag har skivan och har det installerat...men när jag startar nytt spel eller laddar så funkar det inte...inget hemladdat ligger i eller nånting... vet nån vad som kan va fel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GtA 3***** Skrivet 26 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2003 iNSTALERA OM S****N Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 26 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2003 iNSTALERA OM S****N men det har jag gjort många gånger... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts