Arman Skrivet 17 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2003 Varför inte starta en clan för GTAsajten i Habbo Hotel? För er som inte vet vad Habbo Hotel är för något: Det är en chat-sida där man inte bara chattar genom text men även tecknade figurer (som man gör själv) som går runt i ett Hotel där det finns caféer, discon, poolhus och man kan till och med göra ett eget rum där man kan köpa möbler och grejer (som The Sims). Vi kan väl alla samlas nångång där och så bildar vi en egen klan: GTAsajtens Clan! Alla som vill det måste ju heta någonting som börjar med GTA t.ex: Arman = GTAarman Titta runt på Habbo Hotel >> arma[N] jayleno88@hotmail.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 17 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2003 Arman, kanonidé , detta verkar ju asballt (men har endast bestämt hur min gubbe ska se ut men ändå!). Nu ska jag fortsätta kolla runt. Nu har jag något att göra heeeeeeela kvällen(lol). Nja vi får se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 17 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2003 HABBO HOTEL SUGER K*K!!! alla där pratar engelska, man måste ringa till england och betala massa dyra pengar för att kunna köpa saker där... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 17 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2003 Öhhm... efter ett tags lirande: Nja, var väl inte så kul, det gör inget att dem pratar engelska men alla är ju så utseénde fixerade, det fanns ju miljotals skönhets tävlingar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 17 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2003 Arman, kanonidé , detta verkar ju asballt (men har endast bestämt hur min gubbe ska se ut men ändå!). Nu ska jag fortsätta kolla runt. Nu har jag något att göra heeeeeeela kvällen(lol). Nja vi får se. verkar vara coolt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 17 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2003 min kompis tipsade mig om sidan....fast på finska....min pappa e finsk....så jag känner till den..borde de inte finnas en svensk oxå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 17 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2003 Hehe jag har varit medlemm där men jag sa fuck och massa fula ord till alla så ingen i baren (datorn) villa prata med mig. ,Men jag tycker vi skall göra det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 17 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2003 HABBO HOTEL SUGER K*K!!! alla där pratar engelska, man måste ringa till england och betala massa dyra pengar för att kunna köpa saker där... håller med de e så jävla tråkigt och det kostar cp mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 18 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2003 (redigerad) Kom igen, kritisera inte, han gav ju bara ett förlslag.. Redigerad 18 april, 2003 av Deltanator Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 18 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2003 (redigerad) Jag är medlem där.... heter och är med i -BC- Mafia... Redigerad 19 april, 2010 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 18 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 april, 2003 jag heter arman88 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 18 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2003 Jag heter vixor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 18 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2003 jag heter "Hobbydiktatorn". men det värkar lite små tråkigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logi Skrivet 18 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2003 Hur f-n blir man medlem....???!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 18 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2003 LoL, när man skriva in sitt mål vad man ska göra/bli så finns det massor av tex: get a new (gril)friend. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 18 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2003 LoL, när man skriva in sitt mål vad man ska göra/bli så finns det massor av tex: get a new (gril)friend. lol "get a new gril friend" (jo, jag fattar att du menade girl! ) "få en ny grillkompis" Men iaf, skriv bara GTASajten medlem... eller nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 18 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2003 jag är med i ett gäng som heter The British army, jag får göra uppdrag så att jag får pengar av dom, det är ett bra gäng förutom att man måste ha fula kläder på sig annars så är det okej.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 18 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2003 jag är med i ett gäng som heter The British army, jag får göra uppdrag så att jag får pengar av dom, det är ett bra gäng förutom att man måste ha fula kläder på sig annars så är det okej.. hur blir man medlem i ett gäng?!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the predator Skrivet 18 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2003 ja e me och heter superplay sök på mitt rum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 18 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2003 ja e me och heter superplay sök på mitt rum nu e habbo så jävla segt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts