STATUS Skrivet 17 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2003 Hur flyger man? Jag kommer bara fram kan inte åka upp eller något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 17 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2003 Nu va jag på väg o säga nått dumt men läs Arvids guide Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 17 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2003 (redigerad) det e okey om du säger nåt dumt, reggar man sig med 2 olika nick förtjänar man inget bättre Redigerad 17 april, 2003 av GTA3_PLAYER Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
STATUS Skrivet 18 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 april, 2003 Okey tack så mycket. Men du GTA3 player. Va fan mennar du da? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kaninen Skrivet 18 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2003 det e okey om du säger nåt dumt, reggar man sig med 2 olika nick förtjänar man inget bättre Det är inte säkert kanske JMC är jokers bror eller tvärtom det skulle kunna vara så men tror inte det med inläget "var inte så hår mot joker" men det skulle kunna vara så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Humbug Skrivet 18 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2003 Det är inte säkert kanske JMC är jokers bror eller tvärtom det skulle kunna vara så men tror inte det med inläget "var inte så hår mot joker" men det skulle kunna vara så. Alla trodde att jag var råttan tills Hultan sa att jag inte va det, å det va pga att jag gjorde "snäll mot en annan inlägg". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
STATUS Skrivet 18 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 april, 2003 Nä tyvärr har jag varken storebror eller lillebror. Därimot en storasyrra, men hon finns knappast me här. Så jag har inte en aning om vem Joker är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts