XmaN Skrivet 17 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2003 orkar inte kolla om det redan finns nån sån här topic .... Men vart finns vapen afären i free ride Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 17 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2003 Det går inte att komma in i den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tarzan Skrivet 17 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2003 Det går inte att komma in i den... det går visst att gå in i den. kommer inte riktigt ihåg var den ligger, länge sen jag spelade men jag tror någonstans i hoboken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 17 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 april, 2003 Det går inte att komma in i den... JO det måste ju gå för att om man trycker f1 i free ride så står det att man kan köpa vapen nån stans men jag hittar inte dit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 17 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2003 Den finns på freeride. Det är innanför en rostig dörr i hoboken. In i en gränd fast det är typ en liten parkering. Mittemot bygget!. Jag hadde också problem att hitta den. Sök efter den andra topicen för mer hjälp.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 17 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2003 Den finns på freeride. Det är innanför en rostig dörr i hoboken. In i en gränd fast det är typ en liten parkering. Mittemot bygget!. Jag hadde också problem att hitta den. Sök efter den andra topicen för mer hjälp.... ... eller kör uppdraget Moonlightning där man köper vapen i vapenaffären. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 18 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 april, 2003 Okej tacl för hjälpen nu hittade jag det Lite jobbigt å fixa pengar bara.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 18 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2003 Okej tacl för hjälpen nu hittade jag det Lite jobbigt å fixa pengar bara.... ja det e svårt men jag brukar åka ut på landet med en snabb bil och köra med en snabb bil...då kör jag på den sträckan som man kör mottel missionet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts