NiKe-eKiN Skrivet 17 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2003 när man har tagit alla hp så får man en ultimate vehcle som är lika tålig som en rhino jag har inte sätt den än men jag vill.den är lika snabb som en hotring racer car.den har den bästa handling.och bäst cornering. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scarface Skrivet 17 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2003 Menar du hunter, eller? Man får huntern å 10 000 dollar(ungefär) när man har alla packages. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 17 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2003 Men Hunter tål inte lika mycket som Rhino =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 17 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2003 Hunter = Militär helikopter, och man får 100'000$ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 17 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2003 Huntern är lika tålig som en vanlig fotgängare och man får 10000$ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 15 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2003 Huntern är lika tålig som en vanlig fotgängare och man får 10000$ Nää den är tåligaste helin.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 16 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2003 fan, jag orkar inte med alla hidden paket. :"> kan någon ett fusk så man får den +? jag vet inte fuska, men jag vill så gärna åka militär helikopter! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 17 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2003 fan, jag orkar inte med alla hidden paket. :"> kan någon ett fusk så man får den +? jag vet inte fuska, men jag vill så gärna åka militär helikopter! :'( efter du klarat storyn så finns den ju på militärbasen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kharma Skrivet 17 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2003 Om du klarat storyn och alla hidden packages finns den på ett hus i ocean beach Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RyZsen Skrivet 17 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2003 jag har 2 paket kvar till 100 :// men ska det finns nån i en pizzera på "första" ön ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 17 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2003 jag har 2 paket kvar till 100 :// men ska det finns nån i en pizzera på "första" ön ? kolla här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts