GTA3 freak Skrivet 17 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2003 Skulle man inte kunna ta in nått maximalt mått på signaturer? Det är lite jobbigt när nåns signatur tar upp ca 90% av hela posten. För mig är det inte så stort problem förutom att man måste scrolla förbi allt "onödigt", men tänk på alla modem-användare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 17 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2003 problemet är väl att det redan finns en begränsning på signaturen. För ibland står det ju "Your signature is too long". Fast jag håller med om att man kan begränsa bild-storleken till typ 400x200. Eller så kan man lägga in nåt system så att modemare kan välja att inte visa bilder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 17 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 april, 2003 problemet är väl att det redan finns en begränsning på signaturen. För ibland står det ju "Your signature is too long". Fast jag håller med om att man kan begränsa bild-storleken till typ 400x200. Eller så kan man lägga in nåt system så att modemare kan välja att inte visa bilder Men så står det bara om man har text. Man kan ha hur stor bild som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 17 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2003 (redigerad) det var ju de han skrev, begränsa bilder till 400x200 Redigerad 17 april, 2003 av GTA3_PLAYER Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 17 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 april, 2003 det var ju de han skrev, begränsa bilder till 400x200 Jag vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 17 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2003 Det går inte att begränsa bildernas storlek i signaturen, tyvärr... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 17 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2003 Min ser bra ut va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kaninen Skrivet 17 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2003 Här får man bara ha en bild som måste va lika liten som denna . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 17 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2003 När jag försöker spara en signatur som är 249 tecken lång står det att den är för lång trots att 250 är max. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 17 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2003 Ni säger att det måste vara jobbigt för oss modemare, med så många bilder...men det e det inte, bilderna kommer upp direkt hos mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 17 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2003 Ni säger att det måste vara jobbigt för oss modemare, med så många bilder...men det e det inte, bilderna kommer upp direkt hos mig... dom ligger väl i tempmappen i Windows.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 17 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2003 dom ligger väl i tempmappen i Windows.. Ska deleta allt nu!! så får vi se sen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 17 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2003 Ska deleta allt nu!! så får vi se sen! nja...det blev inte såååå segt iaf... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Humbug Skrivet 18 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2003 Min ser bra ut va? Du har ju inte ens en bild i signaturen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 18 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2003 När jag försöker spara en signatur som är 249 tecken lång står det att den är för lång trots att 250 är max. jo, jag vet, så är det för mig med... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 23 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2003 speeder: men fuskarna.nu använder ett annat forum! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 23 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2003 speeder har väl inte skrivit i den här topicen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 23 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2003 speeder har väl inte skrivit i den här topicen? oops, läste en annan tråd samtidigt som jag skrev i den här, klart jag menar kaninen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts