Valle-Ball Skrivet 17 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2003 ja fick en ide. kan nån lägga ut lite bilder från uppdrag? hellst från uppdraget visiting rich people till sista... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 17 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2003 varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 17 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2003 varför? han kanske vill ha hjälp... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 17 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2003 (redigerad) han kanske vill ha hjälp... Man kan inte lägga ut bilder som e tagna från mafia....det går inte att ta screens på Mafia Redigerad 17 april, 2003 av Joey Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 18 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2003 Man kan inte lägga ut bilder som e tagna från mafia....det går inte att ta screens på Mafia (:!!! ok på så sättt....dåligt...tycker jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 25 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 april, 2003 men va då rå jag vill inte ha hjälp jag vill bara se lite coola grejor från uppdrag. jag sitter fast i "visiting rich people" jag skricker ov nyfickenhet om resten av spelet. annars kan ju ni skriva om resten av spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vicke_15 Skrivet 25 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2003 Du kan kolla in denna adress: http://gamesweb.com/pc/tipps_tricks/mafia/index.php det finns bilder och sånt (PS det är en spelguide egentligen) men på tyska texter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 25 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2003 Du kan kolla in denna adress: http://gamesweb.com/pc/tipps_tricks/mafia/index.php det finns bilder och sånt (PS det är en spelguide egentligen) men på tyska texter grym sida....bra att man får hjälp men man förstår inte allt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 1 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2003 nåro då kan den här topicen låsas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 1 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2003 nåro då kan den här topicen låsas varför skulle den låsas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 5 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2003 ja fick en ide. kan nån lägga ut lite bilder från uppdrag? hellst från uppdraget visiting rich people till sista... det stavas idé, inte ide... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 5 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2003 Han kanske inte vet hur man lägger till apostrofen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 5 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2003 Han kanske inte vet hur man lägger till apostrofen. Då har han D_ _ P. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 5 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2003 Varför skulle han ha D_ _ P för det? Om det inte finns något mer vettigt att säga, så tycker jag att topicen bör låsas ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 6 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2003 Varför skulle han ha D_ _ P för det? Om det inte finns något mer vettigt att säga, så tycker jag att topicen bör låsas ? Exakt.... och det är inte hela världen om man råkar stava fel.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 6 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2003 Exakt.... och det är inte hela världen om man råkar stava fel.. om man inte har nåt å säga så behöver man inte låsa den...det e bara å sluta skriva i den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 10 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2003 ¤suck¤ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts