SAAB Skrivet 16 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2003 jo jag har Battlefield och min dator har allt som krävs...men det e ändå hackigt nån som vet vad det e för fel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 16 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2003 (redigerad) jo jag har Battlefield och min dator har allt som krävs...men det e ändå hackigt nån som vet vad det e för fel... köp spelet om du har fixat no-cd crack....eller så e skivan repig...eller så måste du ladda hem nya drivrutiner till grafikkortet... Redigerad 16 april, 2003 av Joey Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 16 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2003 .. eller så har du för lite ramminne Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 18 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 april, 2003 köp spelet om du har fixat no-cd crack....eller så e skivan repig...eller så måste du ladda hem nya drivrutiner till grafikkortet... men hallå...allt e orginal... och vi har bra med ramminne... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts