RockyStehr Skrivet 15 juni, 2022 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2022 Hej alla. Jag uppdaterade nyligen min dator till Windows 11 från Windows 10. Efter det ger GTA 5 ett felmeddelande när jag försöker starta den. Kan någon berätta för mig vad som kan vara problemet bakom det? Vänligen hjälp mig att lösa problemet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 15 juni, 2022 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2022 Prova installera om. Verifiera integriteten eller vad det heter om du har det på Steam. Vid ominstallation leta upp alla filer (förutom sparfiler om du vill backupa de) och ta bort allt som tillhör Rockstar Club eller GTA V. GTA V funkar på Arch Linux så vore konstigt om det inte gör det på Windows 11. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 15 juni, 2022 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2022 Gomorron! Felmeddelanden brukar i regel säga vad felet är. Vad är det för felmeddelande som du får? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RockyStehr Skrivet 17 juni, 2022 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2022 6/15/2022 at 3:14 PM, dibel skrev: Prova installera om. Verifiera integriteten eller vad det heter om du har det på Steam. Vid ominstallation leta upp alla filer (förutom sparfiler om du vill backupa de) och ta bort allt som tillhör Rockstar Club eller GTA V. GTA V funkar på Arch Linux så vore konstigt om det inte gör det på Windows 11. Ja, det var vad jag gjorde från början. Men även efter att ha verifierat spelfilernas integritet kvarstod problemet. Så jag sökte på nätet efter lösningar på det här problemet och hittade den här handledningen. Lösning 4 därifrån löste mitt problem. Jag installerade om alla Visual C++-filer och problemet försvann. Tack för dessa värdefulla kommentarer. Jag kan nu spela spelet utan problem. 1 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts