Concorde88 Skrivet 4 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2002 Nu måste någon hjälpa till! Jag vet att ämnet har varit uppe förut, men det MÅSTE finnas något knep eller fusk eller vad som helst för att greja första telefonuppdraget på SSV. Jag orkar inte ens dra igång liret längre för att jag vet att jag misslyckas med det uppdraget och det gör mig outgrundligt sur. Jag kör med den skottsäkra patrioten för att inte börja brinna för tidigt men lik förbaskat så torskar jag alltid. TIPS TIPS TIPS! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 4 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2002 Du kan ta den skottsäkra patrioten som du får i Rays sista uppdrag...då går det mycket lättare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Concorde88 Skrivet 4 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 september, 2002 Jag tackar för alla tips jag kan få, men läste du verkligen mitt inlägg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 4 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2002 Ojoj nu gjorde jag verkligen bort mig... ....men för mig så gick det iallafall bra med den...sorry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kloak-råttan Skrivet 5 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2002 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 5 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2002 Men dra din jä*la råtta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 5 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2002 skärp dig rått-fan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts