Sirius Skrivet 16 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2003 Uhhm... har nyss laddat ner daemon tools men fattar inte riktigt hur det funkar kan nån ge någon bra förklaring. Min polare tipsade om det men sen så sa han inte vad det var till för . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 16 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2003 (redigerad) om du har nån *.bin eller *.iso, så kan du öppna dom med daemontools Redigerad 17 april, 2003 av GTA3_PLAYER Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 17 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2003 Uhm, försöker du snacka om DaemonTools här på forumet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 17 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2003 det är okej om du har tex. LAGLIGA linuxfiler...men om du har tex *HOST* Windows XP *HOST* nerladdat och försöker öppna den å ber om hjälp så *DÖD* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 17 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2003 det är ju lagligt att använda ISO till saker man har köpt (eller linux såklart). Tillexempel till JK2 så finns ingen crack och det laggar när jag spelar med skiva så jag använder Daemontools. Hursomhelst så tror jag inte att mari0ns tanke är att använda lagliga .iso filer ellerhur ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 17 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 april, 2003 (redigerad) Schhhh , problemet är fixat. Hade bara missupfattat det. Min förklaring till daemon tools är att det funkar typsom en extra cd läsare men bara för .bin och .iso filer . Bugar och bockar för hjälpen Redigerad 17 april, 2003 av mAri0n Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts