GTA3 freak Skrivet 30 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2003 det va med flit... alla sa jippii när vi får reda på det...+ att hon tog sin julklapp hon fått och stack...sa inte ens tack... Jag va ironisk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 30 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2003 låter som om hon skulle vara finsk eller... *gulp*... amerikansk ! nja...jag tror hon e svensk...hon e ju dum i huve för f*n...ibland när dom va ihop då kom hon hit kl 10 och då gick hon raka vägen in utan att knacka eller nånting...raka vägen till kylskåpet och tog nåt och åt...kl va typ 10 på kvällen då...sen stack hon direkt efter hon ätit... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
color Skrivet 1 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2003 nja...jag tror hon e svensk...hon e ju dum i huve för f*n...ibland när dom va ihop då kom hon hit kl 10 och då gick hon raka vägen in utan att knacka eller nånting...raka vägen till kylskåpet och tog nåt och åt...kl va typ 10 på kvällen då...sen stack hon direkt efter hon ätit... Ja de är nåt som fattas i huvet på henne i alla fall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 1 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2003 Ja de är nåt som fattas i huvet på henne i alla fall japp...nåt fattas... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 1 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2003 japp...nåt fattas... Håller med till 100%!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 1 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2003 det låter inte normalt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 1 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2003 Håller med till 100%!! jag vet...inte normalt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 1 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2003 jag vet...inte normalt... äntligen kommer vi överräns... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 1 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2003 äntligen kommer vi överräns... det har vi gjort i den här topicen hela tiden... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 1 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2003 nu ska ni bli vänner annars Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 1 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2003 Och sluta spamma ner alla topicar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 2 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2003 nu ska ni bli vänner annars nej...men jag tänker inte bry mig om honom...skita i honom i plugget och så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antetheman Skrivet 17 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2003 ni har inte tänkt på att vi kom av samtals ämnet va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 17 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2003 hjälp mig hur ska jag få henne tillbaka , jag älskar henne kan ni ge mig en sida där det är små roliga filmer på? försök hitta en ny, jag vet hur de är men dom tar inte tillbaka än även om du ger dom allt dom vill ha!! jag har medlidande!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 17 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2003 RÄTT JAG ÄR ÄCKLIG FUL pschyckopat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
curry Skrivet 17 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2003 MOOOOBBAAATTT ATT BE OM TIPS I ETT FORUM! FRÅGA NÅN POLARE! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 17 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2003 (redigerad) pschyckopat ända psykopaten här är du!!!! Redigerad 17 maj, 2003 av GTA3_PLAYER Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 17 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2003 pschyckopat Vad är en pschyckopat? Du är för övrigt dum i huvet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 17 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2003 Vad är en pschyckopat? Du är för övrigt dum i huvet. han kan väll inte rå för att han stavade fel eller kan han Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 17 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2003 Jo, det kan han ... Det stavas Psykopat, om han inte visste det... Btw, hur gammal är han ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts