SAAB Skrivet 26 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2003 RÄTT JAG ÄR ÄCKLIG FUL alla människor kanske e fula på utsidan men en ritkigt bra person på insidan...det e insidan som räknas...men utsidan räknas ju också en hel del...men man måste ju ha en tjej som både fattar nåt å e snygg... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 26 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2003 bra sagt saab lover.. skulle du välja din mormors utsida o datorn insida.. närå... o din värsta ovän till tjej? då skulle man haft shakira på utsidan o hultan på insidan hehe eller blaque på insidan oxå.. vikken brud :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 26 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2003 bra sagt saab lover.. skulle du välja din mormors utsida o datorn insida.. närå... o din värsta ovän till tjej? då skulle man haft shakira på utsidan o hultan på insidan hehe eller blaque på insidan oxå.. vikken brud :"> tack för det...men utsidan e inte alltid viktigast... min bror hade en tjej som var skittaskig...hon kom typ hit och käka mat kl 10 och efter hon käkat så drog hon hem...den enda som tycket om henne va min bror...alla andra hatade henne... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 26 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2003 tack för det...men utsidan e inte alltid viktigast... min bror hade en tjej som var skittaskig...hon kom typ hit och käka mat kl 10 och efter hon käkat så drog hon hem...den enda som tycket om henne va min bror...alla andra hatade henne... hon har väl kompisar i skolan eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 26 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2003 hon har väl kompisar i skolan eller? ja men i vår familj så hatade alla henne.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 26 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2003 ja men i vår familj så hatade alla henne.... om man ska tänka så...hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 26 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2003 om man ska tänka så...hehe du vet hur hon e...jag har ju berättat i pluget... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 27 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2003 du vet hur hon e...jag har ju berättat i pluget... Öhh? hatade alla henne i din familj? har din brorsa lämnat henne nu ? eller tvärtom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 27 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2003 Öhh? hatade alla henne i din familj? har din brorsa lämnat henne nu ? eller tvärtom? hon gjorde slut dan före julafton...min bror hade tjattat hela hösten men hon blev läsen och han kunde inte då...men tänk vad taskigt...förstöra hela hans jul... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 28 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2003 fy fan va hemskt!!!!!!!!!!!!!!!!!! förstöra nån annans jul... hon gjorde de säkert me flit!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 28 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2003 fy fan va hemskt!!!!!!!!!!!!!!!!!! förstöra nån annans jul... hon gjorde de säkert me flit!!!!!!!!!!!! Nä hon råkade nog bara! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 28 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2003 Nä hon råkade nog bara! det va med flit... alla sa jippii när vi får reda på det...+ att hon tog sin julklapp hon fått och stack...sa inte ens tack... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 28 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2003 det va med flit... alla sa jippii när vi får reda på det...+ att hon tog sin julklapp hon fått och stack...sa inte ens tack... taskigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 28 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2003 taskigt jag vet...hennes syrra och morsa e likadana... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 28 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2003 jag vet...hennes syrra och morsa e likadana... :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( *usch* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 28 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2003 :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( *usch* JAPP ushhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 29 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2003 jag vet...hennes syrra och morsa e likadana... huh ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 29 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2003 huh ! tur det va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 29 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2003 låter som om hon skulle vara finsk eller... *gulp*... amerikansk ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 30 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2003 haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts