ock2e Skrivet 4 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2002 vilken gta karaktär tycker ni är bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 4 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2002 jag gillar nog Salvatore bäst...och gta1 s El Burro e tidlös Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 4 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2002 Salvatore gillade jag, synd att man var tvungen att döda honom men iofs var det rätt åt han att få huvet avskjutet för han försökte lura mig i en fälla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 5 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2002 undrar vad som händer om man går ditt ändå...dör man eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 5 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2002 undrar vad som händer om man går ditt ändå...dör man eller? japp, jag provade man snor bilen och så är det en bomb i den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 5 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2002 japp, jag provade man snor bilen och så är det en bomb i den. men även om man går in i bilen och dör kommer salvatore finnas kvar och man får göra om uppdraget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts