Weener Skrivet 15 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2003 Jag har lite hjärnsläpp så jag minns inte vad man får av följande 60HP? 70HP? 90HP? Vad får man? Är på 50 hp om någon är intresserad... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 15 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2003 60HP: Minigun till Ocean View (Hotel) 70HP: Rocket Launcher till Ocean View (Hotel) 90HP: Rhino till Fort Baxter (Millitärbasen) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kaninen Skrivet 15 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2003 10 body armor 20 Chainsaw 30 Python 40 Flame thorwer 50 Laser scope rifle 60 Minigun 70 Rocket launcher 80 Sea sparow 90 Rhino 100 Bästa bilen som är bättre en alla andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 15 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 april, 2003 Nähe kaninen på 100 paket får man Hunter... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 15 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2003 Nähe kaninen på 100 paket får man Hunter... mmmm....vid ocean beach! öhh...har aldrig hört nåt om nån "bil" vart fick du de ifrån? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 15 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2003 Det har väl stått "The best Vichle(eller hur det stavas.)" och så trodde han kanske att det var den bästa bilen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antetheman Skrivet 15 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2003 Det har väl stått "The best Vichle(eller hur det stavas.)" och så trodde han kanske att det var den bästa bilen. hmm hrmmm vehicle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigerr Skrivet 25 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2003 ..när vi ändå tjatar om Hidden Package.. Är det någon här som har tagit alla 100? Hur gjorde du/ni? Har något bra tips på en karta/beskrivning över vart alla är som är lätt att följa? vill ha alla 100 nu.. ..och kan man få 100% om man har fuskat (vapen, wanted level, health.. osv)??! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 26 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2003 Nähe kaninen på 100 paket får man Hunter... Hunter är bästa bilen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marcus vercetty Skrivet 26 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2003 hunter e inte en bil utan ett fordon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
notorius Skrivet 26 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2003 vår man vapen vid ocean view eller för att jag vet inte vart dom finns om man får dem, kan någon säga om man får det eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 26 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2003 hunter e inte en bil utan ett fordon nee, ja é en männsika om du inte visste de! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 26 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2003 (redigerad) ..när vi ändå tjatar om Hidden Package.. Är det någon här som har tagit alla 100? Hur gjorde du/ni? Har något bra tips på en karta/beskrivning över vart alla är som är lätt att följa? vill ha alla 100 nu.. ..och kan man få 100% om man har fuskat (vapen, wanted level, health.. osv)??! Jag har fått (många har säkert fått det) Jag använde kartan och beskrivning från gamefaqs Såklart man borde kunna få 100% har för mig att någon skrev det för längesen MEJMEJMEJ GTA: Hunter är en helikopter Redigerad 26 april, 2003 av MP5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigerr Skrivet 26 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2003 notorius: De vapen du får lagras vid Ocean View hotellet och vid huset på Starfish Island, 'Verceti Estate'.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 15 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2003 Jag har fått (många har säkert fått det) Jag använde kartan och beskrivning från gamefaqs Såklart man borde kunna få 100% har för mig att någon skrev det för längesen MEJMEJMEJ GTA: Hunter är en helikopter Jag vet det nu jag hitta alla igår.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RyZsen Skrivet 16 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2003 jag är på 97 paket nu =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 16 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2003 själv é man på 89..., och jag har ingen aning om var dom jag har kvar finns..., får väl söka igenom alla... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 16 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2003 nee, ja é en männsika om du inte visste de! (:!!! (:!!! det verkar ju inte så i bland Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Space Hunter2001 Skrivet 16 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2003 själv é man på 89..., och jag har ingen aning om var dom jag har kvar finns..., får väl söka igenom alla... samma sak med min kompis fast han har 93 och han har guiden han vet inte vart dom sista är kollöat hrela lista Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts