Danne Skrivet 15 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2003 Jag undrar bara om det är någon spm spelar aa? Om inte... GÖR DET! www.americasarmy.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 15 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2003 (redigerad) jag har problem att ladda ner spelet det står att man måste vara medlem :'( Edit* en direkt länk till gratis ner laddning skulle sitta fint :'( Redigerad 15 april, 2003 av guardian Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 15 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 april, 2003 http://www.nvidia.com/view.asp?IO=army_download sen trycker du på "armyops150.exe" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 15 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2003 Var finns det screens från spelet och hur många mb är filen man behöver ladda ner? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 15 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 april, 2003 spelaet är 314mb stort... bilder kan du hitta där>>>>>>> http://www.aafiles.com/file.stuff?body=Screenshots Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 15 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2003 Det är ju till att man blir sugen när man ser screensen..... Men har laddat det för ett halvår sen ERROR!! För att jag har för dålig data Jaja finns det möjlighet att ladda ner sen bränna på en skiva så kanske jag blir en spelare Just nu får jag nöja mig med CS och det är ju bra, det med! PS. Om du kan fixa en länk till en eventuell Linux version så är det bara att PM:a mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
color Skrivet 16 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2003 (redigerad) Jag undrar bara om det är någon spm spelar aa? Om inte... GÖR DET! www.americasarmy.com Jag gör de!Jag tror ja heter color som på gtasajten eller color_92 Redigerad 16 april, 2003 av color Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
color Skrivet 16 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2003 (redigerad) Vad heter du på aa Danne? Redigerad 16 april, 2003 av color Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 16 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 april, 2003 Jag heter $$$$$. villken bana tycker du mäst om? Jag tycker om weapon_cach_se den är bäst. Jag undrar vad är en "Linux version" är det samma som en beta version? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kloak_råttan Skrivet 16 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2003 Jag heter $$$$$. villken bana tycker du mäst om? Jag tycker om weapon_cach_se den är bäst. Jag undrar vad är en "Linux version" är det samma som en beta version? varför kommer det jämt you are not authornized to this server? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kaninen Skrivet 16 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2003 Ok ska testa det få se va det är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 16 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2003 Jag heter $$$$$. villken bana tycker du mäst om? Jag tycker om weapon_cach_se den är bäst. Jag undrar vad är en "Linux version" är det samma som en beta version? Nipp.... En Linux version är en version av spelet som funkar i Linux Jag ska köpa WineX som gör att jag kan spela Windows spel i LINUX sen ska jag ta bort WINDOWS och med Windows försvinner Microsoft dominansen från min dator! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 16 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 april, 2003 det har kommit fram på min data också jag vet inte varför men jag tar bara en annan server... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kaninen Skrivet 16 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2003 Jag har aa ¨nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 16 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2003 varför kommer det jämt you are not authornized to this server? du måste regga dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts