Hultenius Skrivet 15 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2003 Forumet kommer kanske att vara nere eller vara riktigt segt kl. 00:00 - 01:00 natten Onsdag/Torsdag. Anledningen är en Song Networks kommer att uppgradera kapaciteten på en fiberkabel till webbhotellet. Webbhotellet kör ett redundant system (dubbla linor mot Internet) så forumet borde inte vara nere men man vet aldrig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 15 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2003 (redigerad) Men då brukar de som tur é inte va många online *edit oj, tänkte inte på att de é påsklov då..., ångrar de jag sa... Redigerad 15 april, 2003 av BigBear Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 15 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2003 det år då jag är inne som mest :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 15 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2003 hur ska jag klara mig!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 15 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 april, 2003 Jag tror det kommer flytta på ganska bra! Webbhotellet har ju som sagt två linor och jag tror nog de flesta sidorna där är ganska tomma mitt i natten Men man vet ju aldrig, fast en timma är ju ingen katastrof direkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 16 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2003 det år då jag är inne som mest :'( Synd för dig Men tur för mig för det är då jag är inne som minst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 16 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2003 Synd för dig Men tur för mig för det är då jag är inne som minst hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts