Nattsork Skrivet 15 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2003 kan man modda spelet så man får en dodo med bättre flygenskaper? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Humbug Skrivet 15 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2003 Ladda ner en dodo fullwing Annars kan du göra så här: Kör på landningsbanan tills du fått lite fart, tryck ner tills det slår gnistor, släpp neråtknappen när du kommit upp i luften, klicka på ner en gång i sekunden, dutta bara på höger/vänster när du ska svänga. Gör du så här flyger du ända tills du slutar att följa beskrivningen Ett stort tack till the big vercetti som lärde mig detta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 15 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2003 Ladda ner en dodo fullwing Annars kan du göra så här: Kör på landningsbanan tills du fått lite fart, tryck ner tills det slår gnistor, släpp neråtknappen när du kommit upp i luften, klicka på ner en gång i sekunden, dutta bara på höger/vänster när du ska svänga. Gör du så här flyger du ända tills du slutar att följa beskrivningen Ett stort tack till the big vercetti som lärde mig detta De é väl bara en modell och gör ingen verkan på flygegenskaperna..., den med hela vingar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nattsork Skrivet 16 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 april, 2003 (redigerad) Ladda ner en dodo fullwing Annars kan du göra så här: Kör på landningsbanan tills du fått lite fart, tryck ner tills det slår gnistor, släpp neråtknappen när du kommit upp i luften, klicka på ner en gång i sekunden, dutta bara på höger/vänster när du ska svänga. Gör du så här flyger du ända tills du slutar att följa beskrivningen Ett stort tack till the big vercetti som lärde mig detta hur länge har du lyckats flyga med den tekniken? jag lyckas bara flyga 9 sek Redigerad 16 april, 2003 av Nattsork Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 1 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2003 Hehe, att flyga Dodo är inte så svårt. Själv var jag uppe i hela 20 sek! Gör bara som folk säger och så ska du se att det går bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 1 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2003 Hehe, att flyga Dodo är inte så svårt. Själv var jag uppe i hela 20 sek! Gör bara som folk säger och så ska du se att det går bra! lol? hela 20 sekunder, ojojoj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 1 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2003 lol? hela 20 sekunder, ojojoj F*n va du e taskig! Alla kan väl inte vara jättebäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 1 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2003 F*n va du e taskig! Alla kan väl inte vara jättebäst. nej, nej jag skämta om att han sa "hela" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 1 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2003 Ursäkta då, jag är ingen mästare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 1 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2003 Hehe, att flyga Dodo är inte så svårt. Själv var jag uppe i hela 20 sek! Gör bara som folk säger och så ska du se att det går bra! oo 20 sek , nej skojja bara... själv har man flugit med 4-siffrigt tal (tror jag ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 1 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2003 oo 20 sek , nej skojja bara... själv har man flugit med 4-siffrigt tal (tror jag ) 4-siffrigt tal här me Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 1 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2003 Jag har varrit uppe i 4700 sekunder nånting. Har screen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 1 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2003 jag har lyckats med en runda till första ön och sen tillbaks till tredje... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 1 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2003 om ni har trubbel med Dodon i GTA3 kommer ni hoppa av lycka när ni kör flyget i Vice City!!!! det är så enkelt att det är svårare att köra i max hastighet med en bil i 10 minuter utan att krocka!!! det samma gäller med helisarna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Humbug Skrivet 2 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2003 om ni har trubbel med Dodon i GTA3 kommer ni hoppa av lycka när ni kör flyget i Vice City!!!! det är så enkelt att det är svårare att köra i max hastighet med en bil i 10 minuter utan att krocka!!! det samma gäller med helisarna!!! Med helisarna kan man ju stå stilla i luften jö Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 2 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2003 Med helisarna kan man ju stå stilla i luften jö det e grymt med helisarna...skirgrymt...man kan bara står där i luften... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BTBoresund Skrivet 2 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2003 Ladda ner och ersätt Dodo med en F16 så blir det enklare att flyga. Annars är det ett bra knep att ställa sig i miten på bron från portland, i riktning mot flygplatsen aldeles framför hoppet och bara gasa hål inne knappen och vänta tills du flygger utanför kartan, då kommer du automatiskt att vända. sen är det bara att flygga på åt vilket hål du vill men var försiktig med knapparna. F16 finns på www.gtaworld.com eller ladda ner Real gta3 och få det automatiskt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 3 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2003 Ladda ner och ersätt Dodo med en F16 så blir det enklare att flyga. Annars är det ett bra knep att ställa sig i miten på bron från portland, i riktning mot flygplatsen aldeles framför hoppet och bara gasa hål inne knappen och vänta tills du flygger utanför kartan, då kommer du automatiskt att vända. sen är det bara att flygga på åt vilket hål du vill men var försiktig med knapparna. F16 finns på www.gtaworld.com eller ladda ner Real gta3 och få det automatiskt! ska ladda hem de...det blir nog skitgrymt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_Gold Skrivet 26 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2003 Med helisarna kan man ju stå stilla i luften jö Kan fan knappt vänta tills imorgon!! Kan man hålla in knappen när man svänger med "Skimmer"? (Dodon) helikoptrarna blir coola!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts