HarryPotter Skrivet 15 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2003 Om ni tycker att ni har en bra wheelie bonus så ska ni skriva det här. Själv så har jag klarat 7289m tid: 788 sekunder... Om ni slår detta så är ni skickliga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 15 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2003 är du säker på att du klarat så långt ParryHotter?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antetheman Skrivet 15 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2003 Om ni tycker att ni har en bra wheelie bonus så ska ni skriva det här. Själv så har jag klarat 7289m tid: 788 sekunder... Om ni slår detta så är ni skickliga KAN DU BEVISA DET jag kan ju lika gärna säga att jag gjode en stoppie den varade hela jävla dyngnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 15 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2003 KAN DU BEVISA DET jag kan ju lika gärna säga att jag gjode en stoppie den varade hela jävla dyngnet min varade längre!! bevisa det då!! Harry Potter! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 15 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2003 trolla up ett screen då ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 16 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2003 788 ___ = 13,33333333333333 60 Är han inte bra om han klarar 13 min o 30 sec? tycker ni att man ska ljuga så jävla mykket?? Inte jag iaf hej då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 16 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2003 över 3 min! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 17 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2003 över 3 min! över 13 min....kricke tänk om man var så bra som harrypotter.. :'( fast han kanske kan trolla så han kan åka på bakjulet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 21 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2003 det e aslätt att göra långa wheelies, ska ta ett screen senare o_O Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 24 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2003 hur lång väg finns det så man kan stegra i 13 min? sluta ljug... snälla..!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 25 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2003 hur lång väg finns det så man kan stegra i 13 min? sluta ljug... snälla..!!! Man kan faktiskt svänga när man gör wheelies! LÄR dig GÖRA WHEELIES O SLUTA SÄJA ATT ALLA LJUGER Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 25 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2003 Tja, jag har gjort en wheelie i 6 minuter på stranden, så 13 min är nog inte helt omöjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 25 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2003 Jo.. me det fattas bara 7 min... lika lång rast vi har efter gympan ajja.. en del är ju säker.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HarryPotter Skrivet 26 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 april, 2003 OM man börjar längst upp på kartan från vapenbutiken i downtown. Den kör du ner till hamnen sen vänder du där också kör man upp till downtown igen så svänger man vänster till pizza butiken också kör man förbi polishuset ock svänger vänster vid gräset och kör bakom husen... HAHA det går visst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robert86 Skrivet 29 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2003 jag har kört i nästan 7 minuter. på flygplatsen, med en sanchez. orkade inte köra mer. hörni ni som tror att alla ljuger kan dra åt hel----. bara för att ni själva är sämst så ska ni inte tro att alla andra är dåliga. skäms! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TheRznzik Skrivet 17 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2003 Hur wheelar man.... skriv inte hur man gör på ps2 för jag har inte spelet på ps2.... skriv typ hur man gasar och så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 17 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2003 (redigerad) ehhhhh? om du inte vet hur man gasar så är det väl bara att kolla i controller options eller vad det heter (har inte VC på PC).... Edit: mitt längsta var 3842 meter eller nåt på ps2, klarade det med en sanchez någonstans, var så länge sen jag gjorde den, så jag kommer inte ihåg.... Redigerad 17 maj, 2003 av vigge89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TheRznzik Skrivet 18 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2003 klart jag vet hur man gasra.... men man lär ju inte stegra bara man gasar......man måste vell gö nått annat när man stegrar.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts