Nattsork Skrivet 15 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2003 kan man ta sig till observatoriet upp i bergen i ssv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 15 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2003 nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 15 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2003 nej jo, dodon! men marken är ej solid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Humbug Skrivet 15 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2003 kan man ta sig till observatoriet upp i bergen i ssv? Vilket då, det kommer jag inte ihåg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 16 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2003 Vilket då, det kommer jag inte ihåg uppe på berget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 16 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2003 uppe på berget man kan inte gå där... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 16 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2003 man kan inte gå där... men men man kan flyga vetu...eller visste du inte det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 16 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2003 men men man kan flyga vetu...eller visste du inte det? tror du att jag e helt dum i huve?!? Men du kan inte landa där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 16 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2003 tror du att jag e helt dum i huve?!? Men du kan inte landa där Humbug lyckades nästan åka dit med en Bansheeeeeeeeeeeeeeeeeeeee. Men det gick inge bra... PANG!!!!!!!!!!!! SPLASCH!!!!!!!!!!!!! BOOOOOOOM!!!!!!!!!!!!!!!!!! BLLÄÄÄÄ!! (Marken runtomkring är inte solid) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xbox Skrivet 17 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2003 (redigerad) Detta observatoriet ? I så fal kan man flyga dit med bil. Redigerad 17 april, 2003 av xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 17 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2003 vad hände på den nedersta bilden?? såg hur grångligt ut som helst ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 17 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2003 Detta observatoriet ? I så fal kan man flyga dit med bil. Hm, du kanske har moddat lite!? Annars är det rätt ovanligt med 999hp.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xbox Skrivet 17 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2003 (redigerad) (ZalciNoWa) Hm, du kanske har moddat lite!? Annars är det rätt ovanligt med 999hp.... nä jag andvänder gta3 admin console (o dödlig flyga med bilarna hur mycket somhelst i ammo och mer). Redigerad 17 april, 2003 av xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 18 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2003 tror du att jag e helt dum i huve?!? Men du kan inte landa där nej..men du verkade lite konstig... (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigerr Skrivet 25 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2003 Joey: du ä dum.. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts