notorius Skrivet 15 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2003 Jag tog bort kazaa för att jag kom på att det var jävligt onödigt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 15 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2003 läs här Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 15 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2003 Hoppas att Hultan hinner ta bort den innan dem upptäcker detta . Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 15 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2003 Hoppas att Hultan hinner ta bort den innan dem upptäcker detta . Håller med!.....Du har varit medlem länge, notorius...när ska du fatta att här är det W*rez fritt! ok man kan göra fel EN gång Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
notorius Skrivet 15 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 april, 2003 det var första gången jag gjorde det och jag hade inte läst de där om warez och dessutom har jag redan sagt till hultenius att ta bort det Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 15 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2003 läs här men skälva KazaA har inget med warez att göra, det är dom filerna man väljer att ladda ner som har med warez att göra... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 15 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2003 men skälva KazaA har inget med warez att göra, det är dom filerna man väljer att ladda ner som har med warez att göra... jo tack, jag vet... men vad brukar man använda kazaa till Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 15 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2003 man väljer ju själv vad man ska ladda ner därifrån, allt é ju inte olagligt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 15 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2003 det är olagligt att dela med sig men det är inte olagligt att ladda ner! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 15 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2003 det är olagligt att dela med sig men det är inte olagligt att ladda ner! det är lagligt att ladda ner Program och spel men det är olagligt att använda dom...Stod i PC hemma Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 15 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2003 det är lagligt att ladda ner Program och spel men det är olagligt att använda dom...Stod i PC hemma Ja när man köper ett spel köper man egentligen rätten att få spela det och utan den är det olagligt. Alltså är det olagligt att spela spel man har laddat ner. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts