J-coop Skrivet 15 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2003 Hur ska jag få det bättre. För jämt när jag ska zoma in med sniper rifle så blir nästan allt genomskinlingt bilar,människor allt blir det, vad ska jag göra för att det ska bli bättre ?? :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 15 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2003 hur gör man för att zooma in? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
J-coop Skrivet 15 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 april, 2003 "S" är standard men hela tiden när jag gör det så blir det genomskinligt :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
J-coop Skrivet 16 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 april, 2003 Någon måste det väll finnas som vet hur man kan få det bättre eller ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 17 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2003 hur går de till? me "s" går man ju backlänges (har testat) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 17 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2003 ja, men du måste ha snipern framme och inte stå i nåt tåg eller spårvagn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 6 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2003 men... om man siktar genom fönstret blir de ju suddigt (har inte testat) de ju suddiga fönster kanske fönster putsarna strejkar *fniss... hihihi!! hahahooooooo!!!!* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts