Visa Skrivet 15 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2003 Jag behöver hjälp med uppdraget Bomb da base "act II" Det är uppdraget när 8-ball begär $100000 och sen följer han med mig och man ska köra till en båt och när jag sniprar ner folk så springer bara 8-ball fram och dom skjuter ihjäl honom!!! >_< PLZ Vad ska jag göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 15 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2003 Ställ dig på det höga taken en bit från båten så får du bra utsikt att snajpra! Skjut alla gubbar så 8-ball har fritt fram och så tittar du på den snygga slutscenen! *VÄLKOMMEN TILL STAUNTON ISLAND* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 15 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 april, 2003 TACK FIXA DE NU!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts