Nino Skrivet 14 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2003 Startar ett nytt topic eftersom jag inte hittade det gamla. Här är i alla fall lite uppdateringar på kartan. http://pixas.mine.nu/~www/uplfolders/upload2/ubat3.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 14 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2003 Diaz dockan då ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 14 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2003 ska kolla på dom där sakerna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 14 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2003 Startar ett nytt topic eftersom jag inte hittade det gamla. Här är i alla fall lite uppdateringar på kartan. http://pixas.mine.nu/~www/uplfolders/upload2/ubat3.jpg PUST! kollade efter alla dom grejjorna nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 14 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2003 PUST! kollade efter alla dom grejjorna nu... jag med... nu blir det mycke lättare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nino Skrivet 14 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 april, 2003 Diaz dockan då ??? Det är det som är "Här ligger ett lik" Jag tror att det ska finnas ett till men vet inte var. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 14 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2003 Det är det som är "Här ligger ett lik" Jag tror att det ska finnas ett till men vet inte var. det ska finnas en till men jag vet inte var.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 14 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2003 Den andra dockan ska finnas här kommer en ganska konstig förklaring nedaför S:et på kartan (Starfish Island) nära bron... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 15 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2003 (redigerad) Det är ingen Diaz docka. Det är en tjock gubbe med badbrallor med fötterna i cement. Den andra finns direkt åt höger från Vercetti Eestate Redigerad 15 april, 2003 av Hoggert Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 15 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2003 Asså schyssta, om ni ska qoute:a en post med en stor bild ta bort bilden ur quote:en. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts