Hultenius Skrivet 17 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2003 Nu har jag installerat Red Hat Linux 9 och det fungerar. Jag hade dock lite problem i början då startupp-programmet (lilo) och USB-musen inte fungerade. Hela operativsystemet med alla tillbehör tar 5 GB (!) men jag lär ju inte behöva installera så många program då jag har de flesta Oh, en skärmdump också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 17 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2003 Nu har jag installerat Red Hat Linux 9 och det fungerar. Jag hade dock lite problem i början då startupp-programmet (lilo) och USB-musen inte fungerade. Hela operativsystemet med alla tillbehör tar 5 GB (!) men jag lär ju inte behöva installera så många program då jag har de flesta Oh, en skärmdump också Du kan bränna av skivorna å skicka till mig??? :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 17 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2003 Du kan bränna av skivorna å skicka till mig??? :"> Sure, jag ska bara bränna mina egna först Skicka PM om du vill att jag ska fixa det till dig också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 17 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2003 Sure, jag ska bara bränna mina egna först Skicka PM om du vill att jag ska fixa det till dig också. Måste man inte ha skiva i för att instalera? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 18 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2003 har instalerat Xp professional hade Home innan men jag märker ingen skilnad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pocket_brother Skrivet 18 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2003 jag har windows 98 det är ju mindre buggar i 98 än i xp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 18 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2003 Måste man inte ha skiva i för att instalera? Svar ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 18 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2003 På min dator har jag 98 Se, De enda gångarna det kan hänga sig är precis innan datorn stängs av... Men XP är nog det bästa operativsystemet jag provat, inga större fel har jag stött på... Jag tror Windows 95 känner sig lite mobbat... (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 18 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2003 om det ska va riktiga grejer så ska det va windows XP och inget 95 98 2000...men me e bra...vi har en IBM på 400 megahets och den har me....den funkar skitbra och krånglar aldrig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts