StellHell Skrivet 14 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2003 Det bästa OS är Win 98 SE.. Finns inget bättre än det... Säkrast är det oxå.. Ska fan ta och skaffa det för ME suger stenhårt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 14 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2003 Det bästa OS är Win 98 SE.. Finns inget bättre än det... Säkrast är det oxå.. Ska fan ta och skaffa det för ME suger stenhårt... 98 SE och 2000= RULEZZ 4-ever + linux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 14 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2003 2000 pro e bäst!! Hänger sig aldrig och spelen funkar kanon på´t! för mig iaf Just d!! Om man måste ha en M$-system så ligger 2000 PRO bra till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 14 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2003 Det bästa OS är Win 98 SE.. Finns inget bättre än det... Säkrast är det oxå.. Ska fan ta och skaffa det för ME suger stenhårt... Pssst.... Vill inte göra dig ledsen eller nåt men........ Windows 98 är det system som har haft flest buggar genom tiderna (om man räknar bort ME) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 14 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2003 När jag hade W98 krånglade datorn hela tiden likaså när jag hade ME och nu när jag har XP funkar det nästan problemfritt...så XP är det bästa OS jag har använt iaf!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 14 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2003 När jag hade W98 krånglade datorn hela tiden likaså när jag hade ME och nu när jag har XP funkar det nästan problemfritt...så XP är det bästa OS jag har använt iaf!!! 2000 pro och linux red hat 9 e lika stabila... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Humbug Skrivet 15 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2003 När jag hade W98 krånglade datorn hela tiden likaså när jag hade ME och nu när jag har XP funkar det nästan problemfritt...så XP är det bästa OS jag har använt iaf!!! Jag tycker att det krånglar hela tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 16 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2003 När jag hade W98 krånglade datorn hela tiden likaså när jag hade ME och nu när jag har XP funkar det nästan problemfritt...så XP är det bästa OS jag har använt iaf!!! Då har du inte provat Red Hat Linux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 16 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2003 Jag tycker att det krånglar hela tiden Så går det om man installerar för mycket skit... Jaja min första W2K startade om hela tiden sen ominstallerde jag det nu funkar det ganska bra.... MEN INTE BÄTTRE ÄN LINUX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 16 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2003 Jag kör Win XP Professional och Red Hat Linux 9.0. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 16 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2003 Jag ska installera Red Hat 9.0 nån gång, jag har nyligen laddat ner ISO-filerna (3.5 GB!!!). Fast jag kommer nog inte att använda linux så ofta, jag har ingen nytta av det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
walen Skrivet 16 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2003 jag har xp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 16 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2003 XP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 16 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2003 Jag ska installera Red Hat 9.0 nån gång, jag har nyligen laddat ner ISO-filerna (3.5 GB!!!). Fast jag kommer nog inte att använda linux så ofta, jag har ingen nytta av det... ? har inte du modem???????? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 16 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2003 ? har inte du modem???????? Nej jag har 100 MBit just nu 2000 gånger snabbare än 56k Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 16 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2003 på min dator så har jag: XP Home Edition ver 2002. på min morsas dator har jag: Win 98 SE, andra utgåva. men jag funderar på att skaffa 98 på min super dator... fattar inte XP... men jag lär mig väll ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
notorius Skrivet 16 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 april, 2003 varför klagar alla på Me, jag har det och det funkar skitbra men jag ska ändå skaffa xp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 16 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2003 Det bästa OS är Win 98 SE.. Finns inget bättre än det... Säkrast är det oxå.. Ska fan ta och skaffa det för ME suger stenhårt... Det håller jag verkligen inte med om... Har XP Home på den nya datorn och 98SE på den gamla och 98 datorn hänger sig hela tiden, jag hatar 98... Nej, XP är lätt det bästa Windows som jag har testat (har iofs inte testat 2000), stabilt, snabbt, ja bäst helt enkelt! ME däremot är ju fruktansvärt dåligt, buggigt och segt och datorn hänger sig oftare än 98-datorer (och då är det illa kan jag lova...)! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 17 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2003 Win XP pro såklart.. igår när jag satt och spela gta så fick jag en blid liknande "blue screen"..men det var ingen skilnad..man vad tvungen att starta om.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Humbug Skrivet 17 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2003 Var det nån som hade dator på den gamla goda tiden när 3.1 rockade å man körde OS i Nagano hela tiden. Aah det var tider det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts