notorius Skrivet 14 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2003 Själv har jag Me men ska köpa xp. Har någon tips på vart man kan köpa det billigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 14 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2003 Själv så har jag 2000 det som bygger på NT teknik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 14 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2003 windows 2000 pro och windows 98 SE...Ska skaffa LINUX snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 14 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2003 Jag har XP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 14 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2003 Jag har Windows XP och Windows 2000 Kombinerat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 14 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2003 Windows XP Professional, Service Pack 1 (5.1 - 2600) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 14 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2003 Kan någon förklara vad llinux egentligen är? Kan lite om det men inte så mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 14 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2003 Jag har Windows XP Home Edition Version 2002 (5.1 - 2600) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 14 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2003 Kan någon förklara vad llinux egentligen är? Kan lite om det men inte så mycket. Ett operativsystem som bygger på öppen källkod och som är mycket stabilt. Alla program är typ gratis och eftersom man får källkoden kan man ändra dom hur man vill (om man är duktig på programmering). Det går dock inte att köra spel så bra så om man hade tänkt att installera linux bör man har kvar windows också. Linux är dock inget för nybörjare och det är svårt att få allt att fungera helt perfekt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 14 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2003 Det går dock inte att köra spel så bra så om man hade tänkt att installera linux bör man har kvar windows också. Linux är dock inget för nybörjare och det är svårt att få allt att fungera helt perfekt. Precis... Tog bort mitt Linux...Fördelen är ju att det är gratis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 14 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2003 jag kör xp... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 14 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2003 jag har det sämsta operativsystemet som finns, vilket har jag? Svar: Windows ME så klart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
notorius Skrivet 14 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 april, 2003 Jag har ju Me men jag undrar om ni vet vart jag kan köpa xp för ett bra pris. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 14 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2003 (redigerad) på dustin.se säljer de Windows XP Home Svensk uppgradering för typ 900 kr, och det är det bästa jag har hittat..... Redigerad 16 april, 2003 av vigge89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 14 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2003 xp såklart...det e bäst... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 14 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2003 XP HE!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 14 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2003 Linux så klart......! M$ suger så jävla hårt man kan göra!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 14 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2003 Okej, fattar grejen med linux(tack hultenius). Själv så tycker jag att 2000 är sämst, min dator restartar sig jätteofta på grund av systemfel som skrev var tionde minut och speciellt när man lirar spel . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 14 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2003 Okej, fattar grejen med linux(tack hultenius). Själv så tycker jag att 2000 är sämst, min dator restartar sig jätteofta på grund av systemfel som skrev var tionde minut och speciellt när man lirar spel . 2000 pro e bäst!! Hänger sig aldrig och spelen funkar kanon på´t! för mig iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 14 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2003 Jag kan inte avgöra vilket os som é bäst, jag hade inga problem med 95 när jag hade de eller när jag hade ME och jag har inte haft nått problem med XP förrutom en sak, de é att man ibland inte kan ta bort en fil för att de står att den används även när den inte gör de... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts