skribb Skrivet 14 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2003 Jag laddade ned en grej med CuteFTP. Nu vill jag få bort mappen men det går inte! vad jag än gör; byter namn, kopierar, flyttar, allt. så här blir det: http://pixas.mine.nu/~www/uplfolders/upload2/bajs.JPG Snälla hjälp :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 14 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2003 fick det en gång jag med.. 1. starta om datorn.. 2. stäng alla program som änvänder den filen/mappen.. 3. testa att ta bort den.. eller testa att länga den i papperskorgen och sen tömma den.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 14 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2003 Jag laddade ned en grej med CuteFTP. Nu vill jag få bort mappen men det går inte! vad jag än gör; byter namn, kopierar, flyttar, allt. så här blir det: http://pixas.mine.nu/~www/uplfolders/upload2/bajs.JPG Snälla hjälp :'( har du virusprogram bör du nog virussöka mappen. har du testat med omstart och med 'delete' knappen och allt sånt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 14 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2003 (redigerad) händ för mig med.... har du testat att uppdatera mappen? *EdiT* opps.... läste fel..... glöm det Redigerad 14 april, 2003 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
color Skrivet 14 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2003 Jag laddade ned en grej med CuteFTP. Nu vill jag få bort mappen men det går inte! vad jag än gör; byter namn, kopierar, flyttar, allt. så här blir det: http://pixas.mine.nu/~www/uplfolders/upload2/bajs.JPG Snälla hjälp :'( Så har det hänt för mig också! Jag laddade ner ett spel från kazza men det var inte spelet det var bara reklam och det går inte att ta bort de står bara likadant som det gör för dig.JAG HATAR KAZZA!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 14 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2003 Windows är sig likt på alla datorer. kolla vad som kom upp när jag raderade en mapp.. http://www.freewebs.com/senitel/windows.JPG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 14 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 april, 2003 har du virusprogram bör du nog virussöka mappen. har du testat med omstart och med 'delete' knappen och allt sånt? jag har scannat med norton antivirus 2003 och använt delete men inget funkar....ska prova att gå in i felsäkert läge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 14 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 april, 2003 Så har det hänt för mig också! Jag laddade ner ett spel från kazza men det var inte spelet det var bara reklam och det går inte att ta bort de står bara likadant som det gör för dig.JAG HATAR KAZZA!!!!! har du tagit bort de nu? isåfall hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kloak_råttan Skrivet 14 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2003 Fick nåt jävla Xupiter när jag kom på en hemsida och nåt porr prog när jag besökte en hemsida så kom popupen= please wait we installing the software ROLIGT?!?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 14 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2003 Jag laddade ned en grej med CuteFTP. Nu vill jag få bort mappen men det går inte! vad jag än gör; byter namn, kopierar, flyttar, allt. så här blir det: http://pixas.mine.nu/~www/uplfolders/upload2/bajs.JPG Snälla hjälp :'( ja, det är något konstigt med CuteFTP... jag installerade det för ca. ett halvår sedan men det går inte att ta bort. testa kontrollpanelen --> Lägg till eller Ta bort program Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 14 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 april, 2003 nu blir det så här när man öppnar den: http://pixas.mine.nu/~www/uplfolders/upload2/ty.JPG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 14 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2003 Så har det hänt för mig också! Jag laddade ner ett spel från kazza men det var inte spelet det var bara reklam och det går inte att ta bort de står bara likadant som det gör för dig.JAG HATAR KAZZA!!!!! att det inte går att da bort filerna som e nerladdaae från kazaa beror på att de är utdelade, och nån laddar hem från dig, stäng kazaa så går det ta bort dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 14 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2003 Jag har problem med att besöka hemsidor, t o m min egna hemsida kan jag inte besöka, det kommer upp ett jävla lop.com istället men det funkar för andra. Sen så sa min kompis att gå in på warez, så jag kollade runt lite men sen så hade jag massor av reklam och skit . Körde ad-aware men vissa grejer är fortfarande kvar. Gjorde väl inget om jag nämnde warez va(det är ju ändå skit)? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 14 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 april, 2003 att det inte går att da bort filerna som e nerladdaae från kazaa beror på att de är utdelade, och nån laddar hem från dig, stäng kazaa så går det ta bort dom lol, jag har varken kazaa imesh eller direct connect uppe...plus att jag har skannat med ad-aware, norton antivirus och safeclean....inget funkar...skit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 14 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2003 Så har det hänt för mig också! Jag laddade ner ett spel från kazza men det var inte spelet det var bara reklam och det går inte att ta bort de står bara likadant som det gör för dig.JAG HATAR KAZZA!!!!! jag laddade hem en sak från kazaa....höll på och förstöra hela datorn...det var ett virus...som tur va så reagerade vius programmet...men det konstiga med den filen var att när man försökte hitta den så fanns den inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 14 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 april, 2003 aja, nu får den mappen ligga där tills den inte ligger där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 14 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2003 aja, nu får den mappen ligga där tills den inte ligger där man skulle ju fatta vad menar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 14 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2003 man skulle ju fatta vad menar den försvinne nog inte automatiskt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 14 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2003 den försvinne nog inte automatiskt... tror inte jag heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 14 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2003 tror inte jag heller det vore konstigt i såfall... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts