Henrik2 Skrivet 4 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2002 Har du bredband? isåfall vilket? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 4 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2002 Telia ADSL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 4 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2002 Telia ADSL Telia är skit, man ska ha Telenordia. Telia höjer bara priserna hela tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henrik2 Skrivet 4 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 september, 2002 Telia är skit, man ska ha Telenordia. Telia höjer bara priserna hela tiden Nej, man ska ha Spray. Telenordia höjer ju nästan lika mycket och ofta som Telia Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 4 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2002 bredbandsbolaget ska man ha... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 4 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2002 Nej, man ska ha Spray. Telenordia höjer ju nästan lika mycket och ofta som Telia Men Telenordia bjussade på anslutningsavgiften och modemet så det var klart man valde dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2002 Sluta läska oss Modemsurfare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 4 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2002 jag har radio-LAN Jävla skit!!!! tips kolla din hastighet här klicka på länken Testa din hastighet internt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 5 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2002 Jag har det "bredaste" bredbandet från Bredbandsbolaget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henrik2 Skrivet 6 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 september, 2002 jag har radio-LAN Jävla skit!!!! tips kolla din hastighet här klicka på länken Testa din hastighet internt har aldrig hört talas om något som heter "radio-LAN Jävla skit!!!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 6 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2002 jag har radio-LAN Jävla skit!!!! tips kolla din hastighet här klicka på länken Testa din hastighet internt Hur fungerar radio-LAN? Jag såg på ett tv-program förut att det finns internetuppkoppling via radio, det var en centralantenn i ett bostadsområde som alla användare var kopplade till via miniantenner. Är det sånt du har? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2002 japp. kan man säga, jag har en liten parabol riktad mot ett vatentorn där sändaren sitter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts