YakuzzaRider Skrivet 13 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2003 cabbien ! hur får man den ! ingen jävla n00b som vet eller ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kaninen Skrivet 13 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2003 cabbien ! hur får man den ! ingen jävla n00b som vet eller ? Cabbie vad är det är det den där taxin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YakuzzaRider Skrivet 13 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 april, 2003 Nej den röda taxin heter borgnine ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kaninen Skrivet 13 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2003 100 Taxi updrag tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YakuzzaRider Skrivet 13 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 april, 2003 nej ! då får man borgnine Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 13 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2003 Den åker runt på gatorna. Men du va lite sjystare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YakuzzaRider Skrivet 13 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 april, 2003 Ja men va i helvete !.......fan jag har letat efter den bilen va ...... jag måste klara det där biluppdraget i ssv där man ska samla in 20 bilar (tror jag)...jag har 19 den ända som fattas är cabbien... jag blir så sur... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YakuzzaRider Skrivet 13 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 april, 2003 så du menar att cabbien åker runt på gatorna ? hur ser den ut ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 13 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2003 (redigerad) nå't knas med bilden.http://svg.st/fear.GIF Redigerad 13 april, 2003 av the big Vercetti Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 13 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2003 Din korkade kossa, de här é den tredje topicen där du frågar samma fråga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YakuzzaRider Skrivet 13 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 april, 2003 vad ? hur ser den ut ? Var åker den ? och jag är lugn.......=) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 13 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2003 http://www.gta3.com/images/gallery/vehicles/thumbs/cabbie.jpg Den åker typ överallt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YakuzzaRider Skrivet 13 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 april, 2003 NEEEJJ!!! är det den=D fan vilken noob jag är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 13 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2003 Ja n00b och j*vligt otrevlig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 13 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2003 NEEEJJ!!! är det den=D fan vilken noob jag är Om du har sett den förut borde du väl gått och kolla vilken bil det är <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts