GTaJäGaReN Skrivet 4 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2002 Hejsan! Nån som vet hur man ska göra satt man kan flyga med Dodon lite längre än 3 sekunder? Och... Det är väl samma sak på bilar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 4 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2002 Du gasar med w eller piltangenten samtidigt håller du in 6 på num pad siffrorna till höger!! Sen när du hör ett gnislande ljud så släpper du 6 och den flyger upp som en raket sen måste du rätta ut planet så du inte ser det röda längst fram (nosen) Hoppas det här var till någon hjälp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 4 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 september, 2002 Tack karatemorfar! Men jag spelar på PS2!! Kan du där? :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 4 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2002 Tack karatemorfar! Men jag spelar på PS2!! Kan du där? :D du gör likadant där. byt bara ut 6:an mot motsvarande knapp på ps2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 4 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 september, 2002 Asså... Tyvärr! Jag har inte skrivbord satt jag kan gasa med X eller piltangenter? Eller vad menar ni? X på PlayStation2? Och 6:an? Vad är det på PS2? Höger eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 4 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2002 jag tror den motsvarar nån L eller R knapp på ps2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts