Humbug Skrivet 13 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2003 Jag är på en bana som heter Surface Tension. Den börjar med att man kryper i ett rör å då öppnar en marine en lucka å kastar in en fjärrstyrd bomb... hajar ni vilken bana? Aja man stöter på en smurf som man behöver (eftersom man losar om han dör). Min fråga är vad ska han göra han kan bara vistas i två rum, ett rum me ett trasigt skrivbord å ett rum me en sifferkodsdörr. Jag trodde att han skulle öppna dörren men han vägrar Vaaaaaaaaaaaa ska man göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 13 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2003 Hörhum... Han står typ på taket va?(Eller så är det ett bombat rum, skit samma) Ok, snacka med honom så han följer efter dig, sen går du ner till "sifferdörren" så han öppnar den. Spring runt lite kring själva siffergrejen så han kommer dit. Sen kommer ni ut (vet inte om det tar ett tag eller om det är direkt) så går ni till ett litet vaktbås typ vid en nerfälld bom (det ligger ett gevär där). Han kommer börja greja med en grej, sen är en dörr öpen. Quicksave:a, sen skjuter du honom. Taadaaa. Om det inte går så kolla gamefaqs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Humbug Skrivet 13 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 april, 2003 Finns det ingen man i detta lann som hjälpa lillen kan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Humbug Skrivet 13 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 april, 2003 Hörhum... Han står typ på taket va?(Eller så är det ett bombat rum, skit samma) Ok, snacka med honom så han följer efter dig, sen går du ner till "sifferdörren" så han öppnar den. Spring runt lite kring själva siffergrejen så han kommer dit. Sen kommer ni ut (vet inte om det tar ett tag eller om det är direkt) så går ni till ett litet vaktbås typ vid en nerfälld bom (det ligger ett gevär där). Han kommer börja greja med en grej, sen är en dörr öpen. Quicksave:a, sen skjuter du honom. Taadaaa. Om det inte går så kolla gamefaqs. Då hade jag rätt i mina aningar om att han skulle öpnna dörren Men även fast han står typ tio cm ifrån så bara vänder han sig mot mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 13 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2003 Men gå runt omkring då! Runt: Cirkel ungefär O. Oftsast ej stillastående. Runt: ex:Tunna, boll, skiva, cirkel, nolla, bokstaven O, du fattar eller hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Humbug Skrivet 13 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 april, 2003 Jag startade om banhelv*tet å jag hitta felet, första gången hade det skvätt blod på panelen å då funka det tydligen inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts