Joey Skrivet 16 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2003 nej det tycker inte jag... du fråga för det första om jag e 18..det vet du mykke väl att jag inte e för du går i samma klass som jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AddePS3 Skrivet 16 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2003 du fråga för det första om jag e 18..det vet du mykke väl att jag inte e för du går i samma klass som jag! = Överdrivet många quotes. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
maik Skrivet 17 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 april, 2003 = Överdrivet många quotes. tycker att man ska inte ta efter av spelet inte bra att börja 5 åring då kan man börja köpa vapen som 18 och tro att man är i spelet !!!! köp in te som 5-6 årig kan börja köpa efter 10-12 åring Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 17 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2003 håller med till 99,9 % den 0,1 % går till att ni har gjort många quote Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
maik Skrivet 18 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 april, 2003 tycker att man ska inte ta efter av spelet inte bra att börja 5 åring då kan man börja köpa vapen som 18 och tro att man är i spelet !!!! köp in te som 5-6 årig kan börja köpa efter 10-12 åring värför ska man spela som 5 åring man förstår ingenting ingen bra att 5-6 åriggar spelar spelet vc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antetheman Skrivet 18 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2003 Bror på hur man tar spelet om man tar det på alvar borde man inte få spela det alls till om nån skulle fråga vad man gör i GTA VC om man inte är mogen säger man "Man dödar folk och sjuter av huvet på det är så jääävla coolt altså det bara sprutar blod och så sjuter man av krops delar på civila det är asssa coolt" känner många som säger det . exakt när blev det moget att hetta kaninen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts