maik Skrivet 13 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2003 (redigerad) jag tycker 10/13 själv är snart 11 Redigerad 13 april, 2003 av maik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 13 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2003 (redigerad) lagom e alltid bäst... nää, men det beror väl på hur "mogen" man är Redigerad 13 april, 2003 av GTA3_PLAYER Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alley Skrivet 13 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2003 jag e 13 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 13 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2003 "inga gta är hemskt" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 13 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2003 jag tycker 10/13 själv är snart 11 14 till 16 såklart... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 13 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2003 jag tycker att det skulle vara obegränsat, alltså att när man förstår att det är fiktion så ska man kunna spela det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 13 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2003 18 år helt klart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Humbug Skrivet 13 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2003 OM man blir påverkad på så sätt att man börjar ha ihjäl folk på stan pga vc så borde man överhuvud taget inte få vistas bland folk. Grejen är inte hur mogen man är utan det är om man blir rädd eller liknande. Exempel: Jag såg T2 när jag var sex å jag tyckte den var ball men min mamma hade mardrömmar i 5 år efter att ha sett Rocky. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 14 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2003 18 år helt klart fel...man kanske ska va mogen...en fråga bara...e du 18 själv Joey? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 14 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2003 fel...man kanske ska va mogen...en fråga bara...e du 18 själv Joey? nej, och de e du inte heller!! Det e bra som det e nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antetheman Skrivet 14 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2003 jag är 12 år man ja tycker inte att 6 åringar o liknande ens ska se när andra spelar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 14 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2003 nej, och de e du inte heller!! Det e bra som det e nu... nej .men sluta spela själv om du nu tycker att man ska v 18 och låt dom andra spela...som e mogen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 14 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2003 nej .men sluta spela själv om du nu tycker att man ska v 18 och låt dom andra spela...som e mogen... Jag blir inte dum i huve av våldspel som småbarn kan bli. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 14 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2003 Jag blir inte dum i huve av våldspel som småbarn kan bli. tror du jag blir det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kaninen Skrivet 16 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2003 Bror på hur man tar spelet om man tar det på alvar borde man inte få spela det alls till om nån skulle fråga vad man gör i GTA VC om man inte är mogen säger man "Man dödar folk och sjuter av huvet på det är så jääävla coolt altså det bara sprutar blod och så sjuter man av krops delar på civila det är asssa coolt" känner många som säger det . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 16 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2003 14-16 år...Själv är min syster 4 år och spelar VC! (Det är sant) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 16 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2003 tror du jag blir det? så du tycker alltså att 6 åringar ska få spela VC och bli påverkade? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 16 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2003 så du tycker alltså att 6 åringar ska få spela VC och bli påverkade? nej det sa jag inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 16 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2003 nej det sa jag inte... Lät som det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 16 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2003 Lät som det nej det tycker inte jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts