maik Skrivet 13 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2003 jag vill ha alt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 13 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2003 En Formel 1-bil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 13 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2003 http://www.gta3mods.de/screens/realcars/F1.jpg http://www.gta3mods.de/cgi-bin/topdl/downl...uto-Mod-beta2.0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 13 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2003 jag vill ha alt jävla äckel, vill du döda oskyldiga barn?!?! jag märker att du vill ha ett finfint spel, i Postal 2 finns poliser, civila, hundar, katter, elefanter, orkestrar, kändisar () m.m www.gopostal.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 13 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2003 (redigerad) http://www.gta3mods.de/screens/realcars/F1.jpg http://www.gta3mods.de/cgi-bin/topdl/downl...uto-Mod-beta2.0 jasså. :"> Men alltså typ att man kan köra f1-race, typ som Hotring (fast f1 då). Just det, tack för länken! Hörrödu, tur för dig att jag går på tyska! Redigerad 13 april, 2003 av the big Vercetti Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 13 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2003 (redigerad) jävla äckel, vill du döda oskyldiga barn?!?! jag märker att du vill ha ett finfint spel, i Postal 2 finns poliser, civila, hundar, katter, elefanter, orkestrar, kändisar ( m.m www.gopostal.com Jag tror man aldrig skulle få ha barn i gta spelen så jag säger SKÄMS på dig maik. Själv skulle jag vilja ha större yta att spela på och att man kunde flyga hööööööööögt med helikoptrarna och kunna gå längst upp i ALLA skyskrapor. Det skulle vara nåt Redigerad 13 april, 2003 av MP5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scarface Skrivet 13 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2003 Null vote tog jag. Jag vill ha vintermiljö Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 13 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2003 Jag tror man aldrig skulle få ha barn i gta spelen så jag säger SKÄMS på dig the big vercetti. Själv skulle jag vilja ha större yta att spela på och att man kunde flyga hööööööööögt med helikoptrarna och kunna gå längst upp i ALLA skyskrapor. Det skulle vara nåt :'( jag gillar formel 1. Vad då barn? det var ju maik som gjort den här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 13 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2003 brrrrrrrrr..... jag hatar vintermiljö Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 13 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2003 (redigerad) :'( jag gillar formel 1. Vad då barn? det var ju maik som gjort den här. Ooops sorry the big vercetti :"> Kollade lite slarvigt så jag trodde det var du som skrev "ait" editerar. :"> :"> :"> :"> Redigerad 13 april, 2003 av MP5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alley Skrivet 13 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2003 cyklar och skateboard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 13 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2003 jag vill ha alt inklusive inget? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Humbug Skrivet 13 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2003 (redigerad) Geomod som i Red Faction Spränga sönder allt. Fast allt ska komma tillbaka om man loadar Redigerad 13 april, 2003 av Humbug Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 14 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2003 Jag vill ha större spelyta!!! typ...kanske att först är man i Liberty. När man har klarat dom uppdragen Ringer Salvatore och säger att du måste till vice city (alltså i nutiden) när man har klarat den ska man till San Andreas å sen tillbaka till Liberty och döda Alla och ta över stan Typ 1000 Uppdrag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 14 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2003 Jag vill ha större spelyta!!! typ...kanske att först är man i Liberty. När man har klarat dom uppdragen Ringer Salvatore och säger att du måste till vice city (alltså i nutiden) när man har klarat den ska man till San Andreas å sen tillbaka till Liberty och döda Alla och ta över stan Typ 1000 Uppdrag! Hur roligt är det att ha samma städer och samma karaktärer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIEXEL Skrivet 26 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2003 du kan ju börja först med att stava rätt på röstningen och jag skulle vilja se en 1930-tals stad som liknar Chicago när gangstrarna a la Al Capone härjade där.... jävligt grymt spel skulle det vara... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 26 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2003 du kan ju börja först med att stava rätt på röstningen och jag skulle vilja se en 1930-tals stad som liknar Chicago när gangstrarna a la Al Capone härjade där.... jävligt grymt spel skulle det vara... spela mafia... Jag vill att det ska vara nutid, och nån "riktig" stad... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIEXEL Skrivet 26 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2003 spela mafia... Jag vill att det ska vara nutid, och nån "riktig" stad... men vad är Chicago??...en riktig stad i USA... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 26 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2003 jotack, jag vet... jag skrev bara vad jag ville... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flumm Skrivet 30 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 Nästa spel heter GTA: Luleå! Forum länk... Vinter miljö & sommar... men jag vill inte avslöja det fina med det hela än ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts