Hultenius Skrivet 4 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2002 Jag har tagit bort alla GTA: VC bilder från forumet nu. Anledningen är som ni kanske vet att vi har för hög trafik och att den måste mer än halveras för att vi ska kunna hålla GTAsajten online resten av månaden. Det går alltid att lägga till mer pengar för men det kommer att kosta ca 350kr, dyrt med andra ord. Så fort jag får tillgång till Linux.se-servern kommer bilderna upp igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 4 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2002 aja. de flesta har nog sett dem nu. när får du den nya serven. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 4 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 september, 2002 aja. de flesta har nog dett den nu. när får du den nya serven. Fredag troligtvis. Men kanske redan imorgon... fast då har jag ändå skola tills 21:30 så jag hinner nog inte göra så mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 4 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2002 ok... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 5 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 september, 2002 Ingen server idag. Antagligen imorgon som jag skrev. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 5 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2002 det kanske blir mer försenat, företag brukar inte vara så bra på att leverera saker i tid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 6 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 september, 2002 det kanske blir mer försenat, företag brukar inte vara så bra på att leverera saker i tid Japp, inget idag heller.... Får nog vänta ända tills måndag/tisdag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 7 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 september, 2002 Nu kom mina login-uppgifter Måste bara hitta ett bra SSH-program. Jag hade ett bra innan jag formaterade men kommer inte ihåg vad det hette. Någon som vet någon bra SSH-klient? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 7 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2002 Nu kom mina login-uppgifter Måste bara hitta ett bra SSH-program. Jag hade ett bra innan jag formaterade men kommer inte ihåg vad det hette. Någon som vet någon bra SSH-klient? SSH-klient??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 7 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 september, 2002 SSH-klient??? Inga problem. Jag fixade en lekande lätt genom att surfa in på ssh.com. SSH är ett protokoll som används för att skicka data över internet. Jag vet inte så mycket om det men det ska vara väldigt säkert och det fungerar ungefär som telenet om du vet vad det är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts