notorius Skrivet 13 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2003 (redigerad) Finns det någon shysst person som kan säga mig hur hur många mb grafikkortet Ati Radeon Ve har för att jag fattar noll i deras hemsida. Redigerad 13 april, 2003 av notorius Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 13 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2003 det finns olike versioner av det kortet...de brukar stå när du sätter på datorn eller i BIOS! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 13 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2003 vafan öppna datorn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
notorius Skrivet 13 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 april, 2003 men jag kan inte hitta det...kan inte nån säga till mig hur många mb den har ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 13 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2003 du missförstod min förra post ......Ditt kort: Ati Radeon Ve finns i olika mb det kan finnas ett 32mb ett 64mb osv!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
notorius Skrivet 13 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 april, 2003 jag fattar, men vart kan man se hur mycket jag har? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts