Lill-Tom Skrivet 13 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2003 Är det någon som har rainbow six 3 Raven shield? Jag har fått stora problem när det gäller banan som heter typ cayman, man e på en privatflygplats och ska rädda gisslan. Har någon klarat den och i så fall snälla säg hur man ska göra, jag har lirat den banan ca 50 ggr, den e f*n nästan omöjlig. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 13 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2003 jag har tyvärr bara spelat det en gång... jag tyckte att spelet var as svårt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 13 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2003 Jag har det spelet.....Jag spelar aldrig singleplayer.... BARA multiplayer:) så jag kan inte hjälpa dig): Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 14 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2003 har det inte men jag klarade alla uppdrag på Rogue Spear + Urban Operations Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts