Lallaren Skrivet 13 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2003 Finns de nåt odödlihetskod till gta så gärna svara och skriv vad den är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Humbug Skrivet 13 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2003 Finns de nåt odödlihetskod till gta så gärna svara och skriv vad den är njet Men du kan säkert ladda ner en trainer nånstans På GTA2 har jag en trainer som gör att jag kan teleprtera mig vart jag vill på kartan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 13 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2003 ingen kod, men ladda ner Admin Console så funkar de! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 13 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2003 Ladda ner GTA3 Ultimate Trainer v3 där kan du bli odödlig o så kan du välja vilken bil du vill ha i gragaen och om dom sk avar akrocksäkra eller skott säkra m.m Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 13 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2003 Ladda ner GTA3 Ultimate Trainer v3 där kan du bli odödlig o så kan du välja vilken bil du vill ha i gragaen och om dom sk avar akrocksäkra eller skott säkra m.m var finns den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antetheman Skrivet 14 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2003 här på gta sajten gå in på gta 3 sen på nåt annat du hittar den snart jag har den men det hänger sig när slår in odölighets kod och att man inte kan få poliser efter sig för mig iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 14 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2003 var finns den? jag har den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 14 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2003 jag har den! jag har hittat den nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 14 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2003 jag har hittat den nu... Du har väl inte GTA3 installerat? Du sa att du inte hade det iaf.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 14 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2003 Du har väl inte GTA3 installerat? Du sa att du inte hade det iaf.. jo då...det finns nåt som kallas installera... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts